@Do

Jemig, al 17 weken!Gaat snel zeg!Over een paar weekjes de 20 weken echo alweer!
Volgens mij zetten jij het bericht van je zwangerschap op ´t forum op de dag dat ik beviel van Luka....En die is nu al bijna 12 weken oud!
Heeft Nathalia al een beetje door dat er een klein broertje of zusje aan komt?Ziet ze dat je een buikje krijgt?Leuk om te zien zeker hoe zij ermee omgaat, en straks als de kleine er is lijkt ze al zo´n grote meid!

Hier inderdaad erg druk met 4 kids.´t Is ook zo snel gegaan, een kleine 2 jaar geleden hadden we een gezin met 2 kids, en dat hebben we bijna 4 jaar gehad, eer de 3e (Lenthe) kwam.En snel daarna was Luka er, dus van een gemiddeld gezin naar een groot gezin binnen 1,5 jaar.
Maar vind het heerlijk hoor, hou totaal niet van stil zitten, oke, ´s middags lekker op de bank met een boek of zinloos effe zappen vind ik heerlijk...maar da´s er nu even niet meer bij.Ik moet echt elke dag 2 wassen draaien, soms 3.Laatst heb ik ze een week lang opgeteld ha ha!Ik kwam op 19 wasjes!!!
En nu, net voor de kerst begeeft mijn wasdroger het...help!!!!Snel morgen een nieuwe scoren, kan niet zonder nu, was een paar jaar geleden wel anders!
Overdag zitten de oudste 2 gewoon op school dus dan heb ik meer aandacht voor Lenthe en Luka.
En ´s middags als ze slapen, zijn de oudste 2 aan de beurt als ik ze uit school heb gehaald.´t Is echt een beetje plannen, maar ik word gewoonweg onrustig als ik niks doe ha ha!!
Ach, en over 4 jaar zit de jongste ook op school en heb je weer een hele andere dagindeling he...(Help, dan is de oudste al 12 en gaat naar de middelbare school!!!Wat word ik oud!)

He, fijne feestdagen voor jullie drietjes...volgend jaar zijn jullie met z´n vieren!!!!
Moet een super jaar voor jullie worden toch!!!
Groetjes Roos.

heyhey

ik heb op 27 sept het bericht geplaatst dat ik zwanger ben :p
volgens mij lag jij die dag idd te bevallen haha.
wat een toeval :p
nathalia weet dat er een baby in mama haar buik zit.
ze komt vaak naar me toe en zegt: thalia baby kusje! dan doet ze mn trui omhoog en geeft ze een kus en een kroel op mn buik hahaha
heel schattig.
maar denk niet dat ze snapt dat daar echt iets uit komt op den duur, en dat ze dan een broertje of zusje heeft.
binnenkort idd even bellen voor de 20 weken echo.
spannend hoor.

poeh he wat een drukte zeg bij jou in huis hahaha.
wat jij per week weg wast, doe ik in 2 a 3 weken hahaha.
wel balen dat je droger nu kapot is zeg.
t zijn al zulke dure maanden nu, komt dat er nog eens even bij :S

hoe gaan de kids met elkaar om?
zie je dat bv de oudste 2 meer met elkaar optrekken, en de jongste 2 meer met elkaar optrekken? of dat de oudste juist heel veel naar de jongste neigt? of is er helemaal geen verschil en zijn ze allemaal even lief tegen elkaar :p:D

wel fijn dat je ze toch allemaal 1 op 1 aandacht kan geven. is ook heel erg belangrijk.
hahahaha en als de oudste naar de middelbare school gaat, ben je toch niet oud gekkie :p
je bent zo jong als je je voelt :p
en hoe je het ook wend of keert... ze blijft een jonge moeder hebben :D

hey meid, ik ga er weer vandoor.
nog even snel de laatste boodschappen halen voordat alles weg geroust is whahaha

jullie ook heel fijne dagen!
geniet ervan met je gezin!

liefs, do

Terug
Bovenaan