Do

Hey Do,
Ik moest net lachen om jou stukje bij opmerkingen.

Zeg meisje ben niet een beetje te jong om op te passen...!!
Wat een kop zal die vrouw gehad hebben toen je zei dat het je dochter was..
Ik was 19 toen ik mijn man leerde kennen en onze oudste was toen net geen 1.
Ik kreeg toen ook veel rare dingen te horen en werd soms zelfs nagekeken,,duh
Maar als ik nu dus zeg mijn oudste wordt 10, dan zie je ze denken,,,, o die ziet er nog jong uit!! hihi
En krijg vaak te horen, zou willen dat ik zo jong kinderen had gekregen...
Dus jou tijd komt...
Ik vind het nog steeds een enorm voordeel om jong moeder te zijn!

Gr MJ

hey hey

hahaha ja ze waren zeker gelijk stil toen.
ik heb heel veel nare opmerkingen naar mn hoofd gekregen hoor.
vrienden die me lieten vallen omdat hun gewoon een heel ander leven hadden dan ik. die begrepen gewoon niet dat ik een kindje "koos", ipv t uitgaansleven.
ik was 18 toen ik voor t eerst zwanger werd, ook 18 toen ik van nathalia zwanger werd, en 19 toen ik beviel.
erwin en ik waren natuurlijk dolgelukkig dat ik zwanger was, maar we moesten ons vanaf dag 1 keihard bewijzen.
mn schoonmoeder, die laaiend was omdat ik zwanger was (en dat terwijl zij onze geschiedenis wel kon!!!) kennissen uit de buurt die vollop roddelde, en mn moeder daarin mee gesleept werd.
mn moeder is toen ook veel vrienden kwijt geraakt , omdat ze het natuurlijk voor ons opnam.

en nog steeds kijken mensen me aan als nathalia mama roept bij de winkels.

I DON'T CARE!!!! ik ben ziels gelukkig! we wilde natuurlijk allebij vroeg papa en mama zijn en die wens is voor ons uitgekomen.

maar andersom is het helaas ook zo hoor.
als je "oud" zwanger wordt, wordt er ook heel veel over je geroddeld. een moeder van een vriendin van mij was 42 toen ze een nieuwe liefdesbaby wilde met haar huidige vriend. we waren tegelijk zwanger.
ik was t jonge broekkie, en zij de oude thee muts!
ik wordt als oppasser aangezien, en tegen haar wordt geroepen: achh wat een lief kleinkind heb je!

ik kan me geen leven meer voorstellen, zonder nathalia. ze is echt ons wondertje, en ons 2e wondertje zit in mn buik. en idd als nathalia 18 is, ben ik 37! en daar ben ik mega trots op.
en ik ben ook mega trots dat mijn moeder pas 42 is, en mn oma pas 61! (ja, we waren er allemaal vroeg bij hahaha)

en carriere maken??? dat komt wel als ik later groot ben hahahahahahha.

bedankt voor je berichtje :D

liefs, do

Do,

Ik ben het helmaal met je eens over dat leeftijden gezeur.
Ik was zelf 21 toen melanie geboren werdt en ik werdt ook aangekeken van nou ja, zou je niet eerst van je leven gaan genieten.
Dat doe ik juist nu met de kids nog meer.
Wat is er nu mooier dan kids hebben.
Ik denk hoe oud je ook bent als je voor eens kind kiest moet de rest z'n mond houden.
Wordt natuurlijk anders als meiden van een jaar of 15 graag een kind willen maar, denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Wij zijn dalijk nog lekker jong als onze kids met kids komen hahahahaha.

Was trouwens 24 toen Lars kwam maar dezelfde mensen die mij met 21 jaar te jong vonden gingen wel vragen toen Melanie 1 was wanneer komt de 2de snap jij dat nou??

Gr Lique

Ik ben dan geen jonge moeder maar ik word er op aangekeken dat ik met een donkere ga.
Mijn moeder zegt het ook weleens als ze met haar kleinkinderen op stap ga twee blonde en twee donkere kleinkinderen heeft ze hihih.
Dat de mensen toch ook stom lopen te kijken en apegapen .
De opmerking van waneer zien ze hun vader stond ik echt heel perplex had ik niet verwacht gewoon met boodschappen doen iemand die voorbij loopt zonder dat je er kent. Ik heb maar gelachen en gezegd elke dag gek he

ach ja, laten we het zo zeggen: mensen hebben altijd wel wat te zeuren. altijd maar discrimineren.
verschrikkelijk, maar je houd het niet tegen.
t gaat bij mij ook allemaal t ene oor in, t andere oor uit. heb er echt maling aan.
zolang jij je maar goed voelt dan is het goed!!!!

liefs, do

Hoi,
Ja mensen hebben vaak graag een mening over wat je wel of niet zou moeten doen, zo kreeg ik vaak te horen; wat moet je met een vent die al een kind heeft en ook nog een spierziekte!!!! Nou ja zeg, buiten dat alsof je kiest op wie je verliefd wordt.
De opa van mijn oudste (bio-moeder kant) is net zo oud als mijn opa, dan ben ik toch blij dat mijn ouders nog zo jong zijn, kunnen ze toch duidelijk meer ondernemen met de kinderen!
ach ja, ene oor in andere uit (meestal dan,,haha)

Groetjes MJ

Hoi,
Ja mensen hebben vaak graag een mening over wat je wel of niet zou moeten doen, zo kreeg ik vaak te horen; wat moet je met een vent die al een kind heeft en ook nog een spierziekte!!!! Nou ja zeg, buiten dat alsof je kiest op wie je verliefd wordt.
De opa van mijn oudste (bio-moeder kant) is net zo oud als mijn opa, dan ben ik toch blij dat mijn ouders nog zo jong zijn, kunnen ze toch duidelijk meer ondernemen met de kinderen!
ach ja, ene oor in andere uit (meestal dan,,haha)

Groetjes MJ

Terug
Bovenaan