hey lis.
ze heeft het heel erg naar haar zin gehad.
ik had haar gebracht, dus ik zei" mama gaat er vandoor he" waarop zij zei: doei mama.
ik kreeg nog een kusje en weg was ze.
toen ik aan het opruimen was, zag ik nathalia in het speelkeukentje spelen. ze zat daar zo ontzettend lief hahaha. ( haar klas zit recht tegenove rmn huis)
voor ik het wist was het al weer tijd om der op te halen.
toen ik weer aankwam, zij de juf: nathalia, mama is er.
nathalia stond op want ze zaten allemal in de kring te wachten op de papa's en mama's.
ze zei: hajjo mama.
en ging weer spelen hahahahaha.
de juf zei dat het heel goed is gegaan.
toen mama zeg was, had ze wel zoiets van: waar is mama nou? maar toen ze zag dat mama er echt niet was, had ze zoiets van: nou, dan ga ik toch weer spelen???
dus ik zei: ik zag haar zitten in t keukentje.
zegt de juf: ja, we waren dat kleine ding opeens kwijt hahahahaha. dus toen ben ik gaan staan, en toen zag ik haar zo ontzettend lief spelen in de keuken, dat ik haar daar maar heb laten zitten.
hhahahaha.
de juffrouws kregen nog een handje.
de juf zei: tot morgen.
zegt thalia heel lief: a morguh!
hihihihi
toen ze thuis kwam plofte ze neer op de bank. ze was te moe om oma te vertellen hoe ze het vond, dus heb ik haar gelijk op bed gelegd. 2 minuten later sliep ze geloof ik al. zo moe was ze dus.
en net werd ze wakker: a morguh weer kindjes pelen he?? zeg ze hahahaha.
ik heb er vreselijk tegenop gezien, maar ik weet dat ze het naar haar zin heeft daar, dat ze het goed heeft daar.
en ik heb me wel vermaakt net hoor, die 2 uurtjes. zit nu al vast een planning te maken wat ik morgen ochtend ga doen.
normaal slapen we uit tot een uur of 10, nu moet ze opeens om half 9 al op school zijn.
ppffff vroeg zeg.
qua ontwikkeling zit nathalia boven het gemiddelde, dus oo kdaar hoeft zij het niet voor te doen.
doe het meer zodat ze onder de mens is zeg maar.
ja, dat rennen en vliegen heb ik nog geen last van hahaha. ach, gaat vast wel goed komen

met welke beslissing je ook neemt.
bedankt voor je topic
liefs, do