Do25

A

Anoniem

Guest
hallo, ja sorry k kon niet meer op internet komen een paar dagen want mn pc die is opnieuw geinstallerd. maar goed.. ik heb dus getest en ben NIET zwanger... helaas..... nouja.. hoop dat t de vlg x wel raak is.. en hoe is het met jou..?? Xjes veel liefs...

hoi zina
wat jammer dat je niet zwanger bentomdat jouw,n situatie zoveel op die van mij leek toen.dacht ik echt dat je wel zwanger zou kunnen zijn.
met mij is alles goed, ik probeer op dit moment niet zwanger te worden als je dat soms denkt.ik kom hier wel n,s neuzenom het maar even zo te noemen. toen ik zwanger was keek ik bij m,n moeder wel n,s op dit forum aangezien we zelf nog geen puter hadden . meestal zit ik op het forum 0-1 jr.maar ik leef gewoon erg mee als ik hier de verhalen lees dat ik besloot n,s te reageren. de meeste symptomen van een zwangerschap voelen hetzelfde als wanneer je ongi wordt en dat is voor veel vrouwen verwarrend.als je zwanger bent noemt men dat bandenpijn doordat je baarmoeder groeit en dat voelt hetzelfde. ik dacht toen steeds dat ik een  miskraam zou krijgen maar het schijnt er allemaal bij te horen.ik hoop in ieder geval dat je het niet onbeleefd van me vind dat ik hier afentoe te vinden ben.en ik hoop dat jouw en een iedre ander op dit forum  hetzelfde geluk gegund is als mij. en dat ik je heel binnenkort van te mag feliciteren! gr liefs donna

hallo.
ja ook ik dacht echt dat k zwanger kon zijn.. maarja helaas. ik heb nou zoiets van.. als het er aan komt dan komt t, ik ga me er niet meer veel mee bezig houden, telkens die teleurstelling, als je het denk dat je t bent, maar toch een negatieve test. maar ik laat het je zeker weten als ik het zou zijn. het forum is toch om lekker te kunnen kletsen met anderen, en om ervaringen uit te delen. het mij mij zeker niet uit hoor, dat je hier gewoon aan mee deeld zonder om zwanger te worden. hoe meer zielen hoe meer vreugde.. haha. oja, ze hebben het toch ook over dat pendelen hier op t forum, ik heb me voor de grap aangemeld. haha. ik ben toch wel benieuwd wat er uit komt. t is niet zo dat ik er erg in geloofd, maar gewoon leuk om te weten. ik heb nog geen bericht terug gekregen, zal nog wel paar daagjes duren denk ik..   maar nog bedankt voor je reacties..!!  en misschien spreek ik je straks wel weer.. veel liefs

hoi zina
fijn dat je er zo over denkt.misschien ook beter om het een beetje van je af te zetten alhoewel het mij wel moeilijk lijkt als je iets zo graag wilt!
toen ik zwanger was ben ik n,s op het forum zwanger geweest omdat ik zo onzeker was in het begin, je weet niet wat het is wat je allemaal voelt en de angst voor een miskraam is er zeker in de eerste 12 wk. maar daar werd ik alleen maar onzekerder van ,vrouwen onderelkaar kunnen zich soms echt wel gek maken.  dan schreef er bv iemand ja dat had ik ook en toen ging het mis.dus dat wou ik toen echt niet weten. ook hier. de een heeft bep. symptomen en is zwanger en een ander weer niet. daarvoor schreef ik al dat ik je niet onnodig nog zenuw8er wou maken.maar ik geloofde er zelf wel echt in dat de kans groot was, helaas had k het mis  wat houd dat pendelen dan precies in? ben ik wel nieuwsgierig naar. zie het wel n,s staan op het forum. gr liefs donna

Terug
Bovenaan