dochertje gister 1 jaar geworden



Hoi allemaal ons dochtertje is nu 1 jaar wat een overgang zeg ze mogen nu eigenlijk alles hebben en toch geef ik haar nog steeds babyvoeding en nog om vaste tijden voeding ze krijgt nog 3 nutrilon flesjes daar wil ik graag 1 van laten valen   ze drinkt nog niet zelf helaas want ik hoor steeds verhalen dat te lang aan een speen zuigen niet zo goed is dus dat wordt nog even oefenen maar nu ben ik erg nieuwsgierig wat jullie kindjes rond deze leeftijd allemaal krijgen ik koop nu nog toetjes die ze mag hebben maar ik zou het heel leuk vinden als ik gewoon 1 toetje kan kopen voor ons 3en dat mag toch wel hoe doen jullie dit  ?.
alvast bedankt

 
Hoi,
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!! Wat een mijlpaal he?
Toen Quinten 1 werd, zijn we vrij snel overgestapt op gewone halfvolle melk en ook
gewone yoghurt. Dat vond hij gelukkig helemaal prima. Scheelt best veel geld en het
is een stuk makkelijker.
Je kan eens proberen om haar wat gewone melk te geven ipv kv. Misschien vindt ze het
wel erg lekker en kun je als je kv op is in een keer overstappen. Zo niet dan kun je het
gaan mengen. Eerst een klein beetje melk in de kv en dan steeds meer melk zodat je
op het laatst geen kv meer toe hoeft te voegen.
Groetjes Melanie
 
Hoi,

Nog gefeliciteerd. Mijn zoontje heeft een koemelk intolerantie en krijgt Pepti (dieetmelk) en gewone yoghurt. Dit ging eigenlijk per ongeluk, het sloop er gewoon in. Bart lijkt over zijn intolerantie heen te zijn en wordt op  2 april 1 jaar.
Wij geven hem ook "danoontjes"van de Aldi en hij smult ervan!

Gewoon je gevoel volgen en als je iets wilt proberen doe je dit s'morgens om 10.00 uur zodat je de hele dag de tijd hebt om een eventuele reactie op te zien treden. Succes en groetjes van de mama van Bart
 
Terug
Bovenaan