Dochter 12 maanden wil geen gewone melk

Mijn dochter is afgelopen maand 1 jaar geworden. We zijn voorzichtig begonnen met gewone melk aan te bieden. Maar mevrouw wil er niet van weten laat het gewoon weer uit haar mond lopen. De poeder melk vindt ze wél heerlijk en dit drinkt ze wel.
Zijn er meerdere moeders die tegen dit probleem aanlopen. Heeft er iemand tips?
Ik heb het al half half gegeven. Half gewonen melk en half poeder melk. Hier trapt ze ook niet in. Ik heb er al diksak bij gedaan , warm en koud gegeven. In een fles, beker, tuit beker uit een rietje. Niks wil ze.
Vindt het wel belangrijk dat ze melk binnen krijgt. Dus denk dat ik voorlopig maar poeder melk moet kopen.

Groetjes
 
Half om half kan een te grote stap zijn geweest.
 
Misschien proberen met 10 cc gewone melk bij de poeder melk en na aantal dagen 15 cc en zo steeds meer gewone melk. Dan zou de overschakeling minder drastisch zijn...
 
Half om half kan een te grote stap zijn geweest.
 
Misschien proberen met 10 cc gewone melk bij de poeder melk en na aantal dagen 15 cc en zo steeds meer gewone melk. Dan zou de overschakeling minder drastisch zijn...
 
Half om half kan een te grote stap zijn geweest.
 
Misschien proberen met 10 cc gewone melk bij de poeder melk en na aantal dagen 15 cc en zo steeds meer gewone melk. Dan zou de overschakeling minder drastisch zijn...
 
Half om half kan een te grote stap zijn geweest.
Misschien proberen met 10 cc gewone melk bij de poeder melk en na aantal dagen 15 cc en zo steeds meer gewone melk. Dan zou de overschakeling minder drastisch zijn...
 
Terug
Bovenaan