Dochter 13 maanden, slaapt nog steeds niet goed door!

Onze dochter van nu 13 maanden, slaapt nog steeds niet goed door.
Ze is geboren als couveusekindje en toen wou ze ook al niet goed slapen, heel onrustig& alleen slapen op de arm.
Nu wordt ze nog 1 keer per nacht wakker, wat mij veel energie kost.
Ze gaat na haar avondeten,badje, rond 19:00 uur slapen.
Als ze de fles heeft gehad rond 03:00 uur is het goed, dan slaapt ze ''meestal'' wel weer verder tot 06:00 uur.
Vind dit veelste vroeg voor haar.

Heeft iemand tips???

Aan het eten/drinken zal het vast niet liggen. (ze krijgt/wil nog 3 flessen van 150 cc melk, 2 broodjes,fruit meestal 2-3 stuks, 200 cc sap,avondeten+toetje)
 
Je weet nooit zeker of iets gaat helpen, maar in ons geval hielp het om ons kind 's nachts geen melk meer te geven maar water. Gedurende 2 nachten was dat een drama want mevrouw wilde natuurlijk eigenlijk melk maar na de derde nacht werd ze niet meer wakker. Vaak is het de gewenning aan het eten (vergelijk maar bij jezelf, als je elke dag op hetzelfde tijdstip eet, dan heb je ook honger op die tijd) waardoor je baby wakker wordt. Als je dochter qua gewicht goed zit om door te slapen dan zou je dit kunnen proberen. Een van onze andere dochters werd altijd heel vroeg wakker (rond half zes). Dat vonden wij ook te vroeg zodat we haar nooit voor 6 uur uit bed haalde.
Kortom: soms helpt even een paar nachten doorbijten om een goed resultaat te halen.
Succes, want het sloopt je natuurlijk wel, altijd maar op midden in de nacht.
 
Mijn dochter sliep met 19 maanden nog steeds niet door,.en nu is ze 2,2 maanden en komt ze af en toe nog steeds!!!
Ze krijgt dat geen melk,.maar drinken in haar flesje,
Zij heeft waarschijnlijk dorst snachts.
Het bureau zij contenu,.late huilen late luien.
Maar dat was voor ons geen optie.
Mijn zoontje is nu 4 weken oud,en daar moet ik nog steeds 3x per nacht voor uit,.en dan hoord mij dochter het ook dus die is dan ook weer wakker,
Ik denk maar zo komt allemaal goed,.:D

Succes ermee
 
Terug
Bovenaan