Dochter 13 maanden wil niet alleen slapen s avonds.

DanielleG

New member
<p>hoi hoi,</p><p> </p><p>wie herkent dit verhaal...</p><p> </p><p>dochter van 13 maanden wil s avonds niet gaan slapen, of wij moeten 1 uur bij haar op der kamer zitten tot ze slaapt en zodra we weglopen is ze helemaal overstuur. Krijgen haar bijna niet stil, ni blijkt dat als we haar rond 21:30 uur naar bed brengen maar 15 min op haar kamer hoeven te zitten. Wie o wie heeft dit ook meegemaakt en wie heeft een goede oplossing? Kan haar heel slecht laten huilen want ze gaat helemaal over haar toeren. </p><p> </p><p>Groetjes </p>
 
Wellicht is ze nog niet moe genoeg dan? 
Hadden we met mijn dochter ook rond 15 maanden toen ze nog net 2 slaapjes deed, maar bijna aan 1 slaapje toe was.
Na een paar avonden was ik de strijd zat en hebben wij voor de oplossing gekozen om haar dan pas later op bed te leggen, was hier rond 9 uur.
Dat is daarna geleidelijk weer verschoven naar half 8 a 8 uur.
 
Ik denk dat ik dit dan ook maar moet proberen. Maar zodra ik wegloop is mevrouw echt hysterisch dus dan moet ik echt naast haar vlijven zitten. Omdat ik het dan snel opgeef beland ze snel bij ons in bed en ik denk dat ze dit ook echt wel door heeft. Wat deden jullie als de kleine het op gillen krijsen en huilen zetten als je s avonds weg loopt? Als ik ze laat huilen wordt het van kwaad tot erger dan krijg ik ze bijna helemaal niet meer rustig namelijk. 
 
Terug
Bovenaan