<p>Haaihaai</p><p>Ik heb al vaker gepost over het slapen van mijn dochtertje. </p><p>Ze slaapt al een tijdje op haar eigen kamer. Maar het verschilt per dag soms dan word ze wakker voor haar speen, die heeft ze dan op de grond gegooit. (fase van alles op de grond gooien) dus moet ik naar haar toe om in te doen. Maar ze heeft tegenwoordig ook in de mode om rond 3/4 wakker te worden. En dan niet meer te gaan slapen. Kan der alleen nog maar getroost krijgen als ik haar in ons bed leg.</p><p>Nou kvind prima. Dan heeft ze het toch een tijdje volgehouden in der eigen bed. </p><p>Maar als ze wakker word dan staat ze ook in 1 keer op. Ze blijft niet even liggen. Nee ze schrikt wakker en Staat dan gelijk op. En krijg der dan voor geen goud meer in slaap. Overdag doet ze nog weleens 2 dutjes soms 1.. Maar dan word ze naar 30 min wakker en dan staat ze gelijk op. Maar gaat dan echt niet meeer slapen. Ze slaapt in een slaapzak. In een sleepyhead. Maar merk dat ze dan gewoon nog niet uitgeslapen is. Soms is ze wel gewoon vrolijk... Maar soms ook echt stront chagerijnig. En dan is de middag niet zo gezellig ?</p><p>Herkent iemand mijn verhaal? En heeft er iemand misschien wat tips.? </p>