Dochter 16 week drinkt slecht.

<p>Goedeavond,</p><p>Mijn dochter van 16 weken drinkt slecht (vind ik) </p><p>Savonds drinkt ze wel goed tussen de 120cc a 150cc. </p><p>Meestal de laatste fles om 12:00 en dan slaapt ze door tot 06:30 dan geef ik haar weer de fles maar dan drinkt ze maar de helft op. En dat is met de flessen ochtends en smiddags elke keer weer hetzelfde en ze slaapt overdag bijna niet elke keer naar de fles hazeslaapjes van 20 a 30 minuten En savonds drinkt ze wel weer de fles leeg. 19:00 geef ik haar 150cc die drinkt ze soms helemaal leeg maar soms laat ze 20 a 30cc staan. En dan maak ik haar tegen 12uur wakker en drinkt ze de 150cc wel helemaal op. </p><p>Maar zodra ze sochtends weer wakker word drinkt ze maar 60 tot 100cc op. </p><p>Ze is Een vrolijk meisje en lijkt gewoon tevreden. Ben afgelipen week bij cb geweest ze was 500gram gegroeit in 4 week en de arts zei dat ze 150gram per week moest groeien dus ze mocht wel meer drinken... ? maar dat is het nu juist dat wil ze niet. </p><p>Heeft iemand ervaring of herkent iemand dit ? </p><p>Nu is ze bijna 4 maand en wil ik wel beginnen met groente/fruit hapjes maar ze heeft altijd al zo last gehad van krampjes dus ik durf het nog niet aan.  Haar scheten stinken ook behoorlijk en dat van melk. (En ze laat veel scheten ) </p><p> </p><p>Voor mij doen vind ik dat het goed met haar gaat en ze is zeer tevreden. Ze wil wel telkens rechtop zitten en niet graag liggen. </p><p>En laatste paar dagen geeft ze vaak mondje terug na de fles. </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Terug
Bovenaan