Dochter 17 maanden inmiddels 7 maanden diarree

<p>Onze dochter is nu 17 maanden. Zij kreeg met 10 maanden het Noro virus en heeft sindsdien alleen nog maar diarree gehad. Nu schijnt het normaal te zijn dat het wel even duurt voordat het weer helemaal over is, maar het duurt nu wel heel lang. We zijn al via de huisarts bij de kinderarts terecht gekomen. Haar ontlasting is al 2 keer onderzocht, haar bloed is uitgebreid onderzocht, we lopen bij een diëtiste en hebben al een Glutenvrij dieet gehad, een suikervrij dieet (inclusief fruitsuikers) en ze heeft al sinds augustus een lactosevrij dieet, maar niets helpt en er komt niets uit de onderzoeken. Ze groeit verder normaal en lijkt verder niet ziek, maar ze moet eigenlijk bijna dagelijks gelijk in bad als ze wakker wordt omdat ze helemaal onder zit en de wasmachine draait overuren. Is er iemand die dit herkent? Heb ontzettend veel gelezen over peuterdiareee maar dat zou met de juiste voeding over moeten gaan en dat is bij ons dus niet het geval. Hopelijk heeft iemand tips! </p>
 
Hoi,

Voor mij niet herkenbaar, maar wij hebben het hier thuis andersom gehad. Zoontje van 10 met hele harde ontlasting en veel last van rug- en liesklachten.
Heeft een half jaar fysio gehad voor deze klachten, maar hielp niets. Half jaar niet kunnen voetballen etc. Tot we via via een tip kregen om is langs een osteopaat te gaan. Wij dachten baat het niet dan schaadt het niet. Uiteindelijk was na 2 behandelingen zijn ontlasting niet meer hard, zijn liesklachten voorbij en hadden wij weer een blije jongen in huis die kon voetballen!
Misschien zou dit voor jullie ook kunnen helpen.
Succes!
 
Hi, bedankt voor de reactie. We zijn zelf inmiddels 1 keer bij de osteopaat geweest en die voelde inderdaad iets waarvan hij dacht dat dat het kon veroorzaken. Uiteindelijk heeft die behandeling niets geholpen maar we zouden nog een tweede keer gaan, welke we hebben moeten afzeggen omdat ze ziek was. Maar nu ik dit lees, ga ik denk ik toch nog maar die tweede afspraak maken. Wie weet helpt het uiteindelijk toch. Heel fijn dat het voor jullie zoon heeft geholpen! 
 
Terug
Bovenaan