Dochter 2jaar en newborn wat te doen

<p>Hoi! Ik ben in verwachting van de 2 de en heb al een dochter van dan 2 jaar</p><p>nu heb ik van mijn dochter nog een kinderwagen die is nieuw gekocht en was super duur </p><p>nu krijg ik dus de 2 de in de winter en ik weet niet zo goed wat ik moet doen qua vervoer </p><p>ik zit te denken aan een duo wagen </p><p>andere optie is een draagzak voor de newborn oude kinderwagen voor Mn 2 jarige </p><p>of een mee rijd plankje/zitje alleen luisterde Mn dochter niet zo goed en ik weet nu al dat dat natuurlijk 1 groot feest word want dan kan madam zelf bepalen of ze blijft zitten of niet </p><p>dus dat zal met boodschappen doen een drama zijn als ze door de winkel heen sjeest en ik er achter aan moet met wagen en al </p><p>wat zouden jullie doen ? </p>

Hey, mijn dochter is eimd april 2016 geboren en mijn zoon begin april 2018. Ik heb veel in het internet nagelezen wanneer je een duo wagen neemt en wanneer niet. Volgens de media doe je dat als de afstand tussen de kids kleiner is als 20 maand. Daarom had ik er eerst geen gekocht. Toen wij in de zomer gezellig naar de dierentuin gingen hadden wij een kinderwagen en een buggy mij.... Onderweg zagen wij veel ouders met een duo wagen en mijn man snapte niet waarom wij er geen hadden... Tja eenmaal thuis gelijk een gekocht en ik ben er super blij mee!! Ben veel alleen dus altijd zelf verantwoordelijk voor beide kids. Als wij op pad gaan mag de oudste kiezen lopen of zitten ze is in mijn ogen nogal lui dus ze zit vaak in de wagen. 
Elk kind is anders maar voor mij is de duo wagen een pre. En hij hoeft niet nieuw te zijn he? Tis de 2e daar is alles iets ontspannener?
Oja je kunt ook voor zoon board kiezen. Persoonlijk ben ik van mening dat het eigenlijk aan jouw leven ligt. Ben je veel te voet onderweg of is je dochter niet zoon loper dan past het meer als dat je af en toe lange afstanden aflegt dan zou de baby ook in een draagzak of draagdoek meegenomen kunnen worden 
Heel veel liefs 

Mijn zoontje zal 22 maanden zijn als ik beval, maar wij hebben op Marktplaats een goede tweedehands duowagen gekocht met de bedoeling deze over 1-2 jaar weer te verkopen en onze andere wagen weer te gebruiken.
Ik had geen zin in gedoe en zie mijn zoontje niet op een plankje staan. Nu ben ik volgende maand uitgerekend en vond ik de draagzak te warm voor de zomer. Je zou het kunnen proberen. Een duowagen is zo aangeschaft.
Fijne zwangerschap nog!

Ik ga voor een zitje met tuigje voor in de kinderwagen bak (kids2sit)
Er zijn ook stoeltjes die je op je kinderwagen kunt zetten (justsit.nl) en zelfs buggy's die je aan je kinderwagen vast kunt maken. Dan hoef je niet een grote duo wagen te kopen en kun je het gebruiken wanneer nodig

Hoi,
Ik liet mn tweejarige gewoon lopen. Ik weet natuurlijk niet hoeveel jij moet lopen, maar ik kon me zo prima redden naar de supermarkt, winkelcentrum etc. 

Terug
Bovenaan