Dochter 6 maand.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn dochter is 6 maanden en ik gaf haar tegen 11 uur altijd de laatste fles.</p><p>Maar sins 3 dagen word ze nu om 8uur savonds huilend wakker. Ik laat haar dan even bij me zitten en breng haar weer op bed dan slaapt ze weer. En om 11 uur fles ze sliep altijd de nacht door en was pas dan tegen half 7 wakker. Maar de laaste 3 dagen word ze telkens tegen half 3 weer huilend wakker dan bied ik haar een fles aan maar die wil ze niet. </p><p> </p><p>Heeft iemand ervaring ermee of herkent iemand dit?</p><p>Ik werk gewoon 36 uur maar ik heb daarom vrij genomen omdat ik overdag doodop ben. En ga me dan schulden voelen na het werk toe dat ik vrij neem. </p><p> </p><p>Is het een sprongetje die ze heeft ? </p>
 
Het zou inderdaad een sprongetje kunnen zijn. Bij onze dochter was het toevallig ook drama met slapen tussen 6 en 7 maanden. Toen staken er ineens 2 tandjes door haar tandvlees. Dus het zou ook kunnn dat de eerste tandjes in aantocht zijn...
 
Het zou inderdaad een sprongetje kunnen zijn. Bij onze dochter was het toevallig ook drama met slapen tussen 6 en 7 maanden. Toen staken er ineens 2 tandjes door haar tandvlees. Dus het zou ook kunnn dat de eerste tandjes in aantocht zijn...
 
Terug
Bovenaan