dochter 6 maanden overstappen op nutrilon 2??

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een dringende vraag. Heb het buro al gebeld en daar zeggen ze ga op je eigen gevoel af. Lekker handig?

Mijn dochter wordt volgende week 6 maanden. Ik geef flesvoeding nurtilon 1. Die is van o tot 6 maanden. Nu wordt ze volgende week 6 maanden.
Moet ik nu gelijk overstappen op nutrilon 2? De bus met nutrilon 1 is bijna leeg en ik moet een nieuwe bus gaan halen.
Maar haal ik nu nog een keer nummer 1 of begin ik toch met nummer 2????

Wie kan mij hier in helpen??

Groetjes een moeder die niet goed weet wat ze nu moet doen??

P.S. Haar voedingsschema ziet er als volgt uit:

7.00uur 180cc water met 6 schepjes voeding
7.45- 10.00uur slapen
10.00uur fruithap
12.00uur 180cc water met 6 schepjes voeding
12.30uur tot 14.30uur slapen
tussendoor diksap
16.00uur nu aan het proberen een half potje groente
16.30/17.00uur 150cc water met 5 schepjes voeding(deze dan langzaam afbouwen ivm groente)
17.30uur- 18.30uur slapen
19.00uur badderen
20.00uur 180cc water met 6 schepjes voeding en nutrix(papfles)
20.30uur slapen tot de volgende ochtend
 
hoi

Volgens mij maakt het niet zoveel uit. Ik heb toen ik ook nog een halve bus nr 1 had, een tijdje half om half gegeven (3 schepjes nr 1 en 3 nr 2)tot de  bus leeg was. Ik dacht, zo went ie lekker aan de nieuwe melk.

In een keer overstappen moet ook wel kunnen denk ik, maar ik was er ook onzeker over en heb eerst nog gewacht tot na de week waarin hij 6 maanden werd, en toen dus half om half.

succes
Amanda
 
hoi,

mijn dochter is nu bijna 7 maanden en ik ben toen ze bijna 6 maanden was gewoon overgestapt op nutrilon 2. Het cb zei toen maak je oude pak op en koop een nieuwe bus nummer 2. Je hoeft  het verder ook niet te mengen of zo met nummer 1 hoor.

groetjes nynke
 
Dit is toevallig, deze vraag had ik wel kunnen schrijven.
Mijn dochtertje wordt 26 juni ook 6 maanden, en mijn bus van nr 1 is bijna leeg. Ik heb nog voor een paar dagen. Ik zat ook in dubio of ik nog een pak nr 1 moest kopen of dat ik al kon overstappen op nr 2.
Maar nu ik dit gelezen heb ga ik dit pak opmaken en overstappen op de nr 2.

Groetjes van Elly
 
Terug
Bovenaan