Dochter (6M) spuugt wanneer ze op buik ligt

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij hebben een leuke, gezellige meid van ruim 6 maanden. Zij vindt alles best, alleen op haar buik liggen vindt zij nog steeds niet leuk. Dat hebben natuurlijk wel meer kindjes. Wat wel opvalt, is dat zij áltijd melk opspuugt als zij op haar buik ligt. Zelfs als de melk meer dan 3 uur geleden is gedronken. Ik vraag me af of dat voor deze leeftijd nog normaal is en begin me af te vragen of dat misschien de reden is dat ze niet graag op haar buik ligt.</p><p> </p><p>PS: Ik heb zelf een slechtsluitende maagklep (dus eigenlijk verborgen reflux), en vraag me af of zij dat ook heeft.</p>

Mijn zoontje is nu bijna 9 maand en heeft ook heel lang gespuugd als hij op zijn buik lag. wel tot bijna 8 maand. Dit is wel vrij normaal, ik heb het toen nagevraagd bij het cb.Nu heeft hij er bijna geen last meer van. ik zou zelf nog even afwachten mrt onderzoeken. 

Hoi,
Onze dochter (bijna 6 maanden) moet ook altijd boeren inclusief wat spuug wanneer zij op haar buik draait. Ook wanneer zij 3 uur geleden heeft gegeten.
Soms als ik haar na het dutje uit bed haalt komt er nog omhoog.
Komt er een hele golf uit of gewoon een beetje?
Er komt natuurlijk wel wat druk op heel haar buik te staan wanneer ze op hun buik liggen.
Of dat te maken heeft met liever niet op haar buik liggen dat durf ik niet te zeggen.

Dan weet ik iig dat het normaal is. Dankje! En dan houdt ze gewoon echt niet van buikliggen. Zitten vindt ze wel geweldig en kan ze ook steeds beter. Elk kindje doet het weer anders ?

Oooh hier n zoontje van 7 maanden. Spuugt ook nog best veel op de buik. Sinds hj met de 4 maanden zelf naar de buik rolt, ligt hij het hrootste geseelte van de wakker tijd op zijn buik. Daarvoor vond hij het maar niks. Heb wel t idee dat t hier iets minder wordt. Zijn n beetje fases, de ene keer weer meer dan de andere keer. Niks om je zorgen over te maken! 

Ieder kindje doet het zeker anders.
Ze begint te miepen als ze het beu is maar rolt dan niet zelf terug van buik naar rug haha. Dan leg ik haar weer op dr rug en draait ze meteen weer naar buik. En dan ook weer miepen natuurlijk. Echt een meid :p

Terug
Bovenaan