Dochter drinkt niet, dokter bellen?

Mijn dochter is 7 maand en drinkt het hele weekend al slecht en vandaag helemaal niet wanneer bellen ? Groetjes
 
Helemaal niet??? Ook niet een klein beetje? Dan zou ik wel de dokter bellen. Ze kan last hebben van haar keel waardoor het te pijnlijk is. Kleintjes drogen snel uit hoor.
Gaat eten wel? Dan zou ik haar 's morgens en tussen de middag pap geven (extra water toevoegen!!), dan heeft ze toch al meer dan 400 cc binnen. Fruit en groente tellen als 50 cc, maar je zou er nog wat extra water aan toe kunnen voegen en dikker maken met rijstebloem/bambix... zo krijgt ze ongemerkt toch meer binnen dan je denkt.
Kleintjes tot een jaar moeten 500 cc per dag binnen hebben, alles mag je meetellen. Ook pap, vla, yoghurt ed. Dus als ze niks drinken wil geef dan vloeibaar eten.

Wij hadden ook altijd een slechte drinker (en nog), ze is nu 4 jaar en we moeten er nog steeds ons best voor doen om haar 1000cc te laten drinken op een dag. Ik tel alles op, want ze gaat al zo slecht naar de wc.
Toen ze klein was probeerden we haar af te leiden met speeltjes en dan had ze het soms zo ineens op. Je wordt er wel creatief van, maar stressen is het wel!
 
Net gebeldzelfde advies.. Even aankijken en anders morgen me eigen huisarts bellen.. Bedankt ! Groetjes
 
Terug
Bovenaan