dochter drinkt niet uit fles

Ik geef borstvoeding aan mijn dochter van drie maanden. Af en toe is het wel handig als ze uit de fles drinkt (afgekolfde melk) maar ze 'pakt' de fles niet. Ze zuigt niet en wat ze binnen krijgt, loopt zo haar mond weer uit. Heb al verschillende spenen geprobeerd (avent, bibi-dent etc.) maar dat helpt niet. Ze gaat alleen maar steeds harder huilen vanwege de honger en drukt de fles haar mond uit.
Wie heeft tips?
 
Hoi,

Probeer het eens tussen de voedingen door om haar bv 20 cc bv uit een flesje te geven. Dan heeft ze nog niet de honger en is ze wat rustiger. Misschien dat ze hem dan wel pakt en dan kan je langzaam oefenen. Hier duurde het ook een tijd hoor voordat ze de fles pakte maar ik heb wel doorgezet iedere dag een paar keer.

groetjes
 
Hoi,

Ik weet niet of je zelf hebt geprobeert om het te geven, ze zeggen nl dat een kindje het sneller accepteerd als het niet door de moeder gegeven word. Dan ruiken ze nl de borstvoeding en willen dan natuurlijk liever aan de borst. Mijn zoontje die al 6 wk geen bv meer krijgt zat helemaal gedraait bij mijn vriendin op schoot die nog wel bv gaf, hij rook het gewoon.
succes
ps kijk anders ook eens op www.borstvoeding.nl daar hebben ze ook een forum waar dit onderwerp al meerdere malen is langsgekomen.
 
Terug
Bovenaan