Dochter een jaar valt niet meer in slaap in eigen bed

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik hoop op wat tips. We hebben een dochter van net een. Sinds ze kan staan, vind ze dat prachtig en doet ze dat overal waar ze het kan, ook in haar bedje. Dit zorgt er echter voor dat ze daar niet meer in slaap valt. Zodra ik haar neerleg gaat ze staan en denkt ze dat we gaan spelen. Als ik dan wegloop en welterusten wens, haat ze gillen en echt niet slapen. Alleen als ze zo extreem moe is dat ik haar al bijna slapend neerleg, blijft ze slapen. Nu moeten we haar dus altijd op het grote bed van ons in slaap laten vallen en haar dan overhevelen. Dat is niet echt praktisch. Overdag lukt dit zelfs niet en slaapt ze dus op het grote bed, maar moeten we erbij blijven, om op te letten dat ze er niet uitrolt. </p><p>Dit is echt niet handig, dus is er iemand met de gouden tip om haar weer in haar eigen bedje te laten slapen? Voordat ze kon staan, ging het trouwens prima.</p><p>bedankt alvast!</p>
 
Wat vervelend! Sowieso overdag oefenen met zelf weer gaan zitten en liggen.. 
Blijft ze liggen als je haar over haar rug aait met een klein beetje druk? Dat was hier wat hielp.. ik ging dan even op een stoel of op de grond naast het bedje zitten en dan dus even aaien totdat ze slaperig werd. 
 
 
Mn buurvrouw deed twee gaten t in de achterkant vd slaapzak maken daar een riem door heen en dan die riem om het matras heen. Slaapzak dus aan/uit in bed zodat je constructie in tact blijft
 
 
Terug
Bovenaan