Dochter nog steeds ziek..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Jennifer is nog steeds ziek ( al vanaf maandag). Gisteren had ze 39 koorts, ah gossie mijn meisje toch. Dus ongeveer de hele dag op de bank gezeten met Jennifer op mijn schoot! Daar wordt je ook moe van hoor, zo'n hele dag niets doen..hihi..

Maar wat ik me nu afvroeg... als ze koorts hebben, is het dan slim om toch ff in bad te gaan of niet. En moet je ze dan minder aankleden in bed??? Nou dat vroeg ik me gisteren eigelijk af. Ze was woensdag ff met papa onder de douche geweest, dus gisteren was niet echt nodig..
Maar ze gloeide gisteren echt de hele dag!! Zoooo zielig... offcourse 's avonds wel een zetpil gegeven. Maar heb haar gewoon als altijd een romper, pyama, slaapzak (zonder mouwen), laken en een deken ingestopt. Das toch prima niet...

Oh ja en omdat ze niet zo goed eet en eigelijk ook niet zoveel drinkt, geef ik haar voor het slapen zo'n pyamapapje (warm) en dat drinkt ze wel heerlijk op... krijgt ze toch genoeg vocht binnen...

Weer een heel verhaal geworden..hihi...

gr. Ilone

Hoi Ilone,

Wat vervelend dat Jennifer nog steeds ziek is. Dat is echt niet fijn. Ik heb laatst toevallig gevraagd of ze in bad mogen met koorts en het mag wel, maar niet te lang, ze hebben het namelijk moeilijk om hun temperatuur dan te regelen. Verder mocht ik Marissa niet te warm aakleden in bed. Ze moeten hun warmte goed kwijt kunnen. En fijn dat ze een pyamapapje wel wilt hebben. Dan krijgt ze toch voldoende vocht binnen. ik hoop maar dat je meisje zich snel weer beter voelt

groetjes Linda

Ik hoop het ook, het is dan echt een klein hoopje ellende, zo zielig..

Ja ik dacht al zoiets met in bad gaan....

Gelukkig kon mijn vent vandaag vrij krijgen, maar aan de ene kant voel ik me best een beetje schuldig dat ik gewoon aan het werk ben...
Liefst ben je dan toch bij je meisje.. Helaas kan dat vandaag niet....

gr. Ilone

Agossie, wat zielig he? En begrijp heel goed dat je niet lekker op je werk zit, maar gelukkig is papa bij haar!!

Hoi Ilone,

Vervelend dat ze ziek is.... Over aankleden, je moet niet te warm en niet te koud doen. Lijkt mij dus goed wat je doet. En anders voel je nog even aan d'r als je zelf naar bed gaat?

Veel beterschap.

groetjes Maris

Ha meid, wat een ellende hé! Als ze ziek zijn dan zijn ze echt nog zo klein!
Je heb al veel tips gekregen, waar je denk ik wel wat mee kan. Wat hier wel werkt is een lekkere fles theel met melk. Is ook goed dorstlessend, omdat dat vaak een bijwerking is van koorts

veel succes
Achnita mv Mike (4jr) en ook zieke brian (16 mnd)

Ahh zielig he als die kleintje ziek zijn.

Ik snap best dat je je dan even rot voelt dat je niet bij haar kan zijn,maar gelukkig was je man thuis.

Heel veel beterschap aan de kleine meid.

Ach gossie!!!

Probeer der echt niet te warn aan te kleden!!! Zeker niet nog es een deken over haar slaapzak..... Ze moet echt haar warmte kwijt kunnen. Laat haar overdag als je de verwarming aan hebt even zonder broekje lopen. kan ze een afkoelen. Ze zit toch het merendeel op de bank...

En ja ze mag gewoon in bad en idd niet te lang!!

Heel veel beterschap met er meis!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan