<p>Help! Mijn dochter is bijna 6 maanden en slaapt steeds slechter. Al sinds zeker 2 maanden slaapt ze niet voor half tien ‘s avonds. Eerst sliep ze overdag nog goed, twee langere slaapjes en een korte. Inmiddels zijn de slaapjes overdag ook vaak een drama. Als ze 2x 45-60 min slaapt hebben we geluk. Vaak is ze vanaf 14.30 wakker, slaapje daarna lukt niet meer. Draagdoek werkt niet, bij je houden niet. In de wagen valt ze in de middag heel soms in slaap, maar dan moet je echt een uur met haar wandelen. Dat is lastig voor me, want ik heb nog twee kinderen. Nou vind ik het echt niet erg dat ze pas om half tien gaat slapen, maar ze is nu bv (22u) al vanaf 16u wakker. Dus veel te lang, oververmoeid, te alert etc. Bij je houden werkt niet, ze maait constant met haar armen, is aan het trappen met haar beentjes en wil zich steeds los wurmen. Ze heeft tot een paar weken geleden ingebakerd geslapen, maar het moeilijk in slaap vallen ‘s avonds was toen ook al. Wie heeft de gouden tip voor me... Op een gegeven moment is echt niks meer goed. Ze is gewoon moe en wil slapen.. maar dat lukt niet, ook niet met onze hulp. Ik probeer ook weleens in slaap te voeden, maar dan valt ze weg tijdens het drinken en wordt ze wakker zodra ik haar los koppel (geef borstvoeding). Ze heeft overigens geen honger.. Sliep door van 23-7 maar nu met het warme weer zijn ook de nachten een drama.</p><p>Zo, bedankt dat je aan het einde bent gekomen van mijn halve boek ?</p><p>Maar inmiddels ben ik echt wel wanhopig en weten we het gewoon niet meer... Help!</p>