<p>Lieve mama's . Ik heb een vraag en wil even weten of jullie dit herkennen. Ik heb een dochtertje van 1.5 jaar, </p><p>Ze heeft 3 oma's en 4 opa's ( ouders van mij en mijn man zijn gescheiden)</p><p>Nu is het zo dat mijn dochtertje de woordjes " koek " en " snoep" heeft ondenkt , verder geen probleem natuurlijk. Alleen nu is het zo dat ze bij alle opa" en oma's die ze een paar keer per week ziet. Onderhand 4 koeken krijgt en allemaal mier zoete snoepjes. Ik heb ze al een paar keer geconfronteerd, en gezegd 1 a 2 koekjes is genoeg. Ik ben degene die met de kapotte billen zit van mijn dochter omdat ze onderhand 5 poep broeken per dag heeft, en ik wil mijn dochtertje leren " genoeg is genoeg". Niemand schijnt naar me te luisteren,.. want ze blijven het gewoon doen. Ik kan hier zo kwaad om worden!!. Ik snap dat opa" s en oma's hun kleinkinderen willen verwennen, en dat ze af en toe een extra koekje krijgen.</p><p>Maar ik heb echt het idee dat ik moeder ben, maar niemand naar me luisterd</p><p>Is dit herkenbaar?</p><p>Xx </p>