Dochter van 14,5 maand 's nachts huilend wakker 3 uur!

Goedemorgen,

Onze dochter van 14,5 maand wordt de laatste week om ongeveer 3.00 uur 's nachts hard huilend wakker. We gaan er naar toe, geven wat te drinken en ze gaat weer slapen, voor 5 minuten! Dan weer heel hard huilen; wat chamodent en dentox omdat ik denk dat ze misschien last heeft van haar doorkomende kiezen. 10 minuten later willen gillen. Geven we maar wat Sinaspril. Ze blijft na een paar minuten telkens weer huilen. Het lijkt of ze ergens pijn heeft, want als ze anders wakker wordt gaat ze niet gelijk huilen normaal gesproken. De laatste nachten zijn we zo'n 2,5 tot 3 uur bezig voordat ze weer rustitg doorslaapt. Ik ben onderdehand geradbraakt en zit doodvermoeid op mijn werk.
Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zou het kunnen zijn? Ik kan dromen bedenken, maar weet niet wat ik er aan moet doen, niets helpt. We kunnen haar ook niet bij ons in bed nemen, want dan slaapt ze helemaal niet meer. Ze slaapt alleen maar in een bedje in een rustige omgeving.
Hopelijk herkent iemand dit.
Groet, moeder met wallen!
 
Hallo,

Hier idem hetzelfde probleem, dochter van 13 maanden en 2 weken oud.
Krijssend wakker worden en niet meer willen gaan slapen.
Ja tussen ons in slapen doet ze dan weer wel goed maar daar willen we eigelijk niet aan toe gaan geven.
Van de week toch maar gedaan want je raakt zelf zo geirriteerd.

Nu moest ze gisteren bij opa en oma blijven slapen, en daar dus vannacht ook krijssend wakker geweest. Oma heeft haar toen ook maar in bed genomen omdat ze het niet wist.

Die denkt net als ik aan dromen, een fase.
Kiezen kan ik inderdaad ook niet voelen of er iets doorkomt.

Hopelijk is het een fase van een paar dagen en gaat het daarna weer gewoon goed, Wij zijn helemaal niet gewend dat ze snachts wakker wordt, ze sliep altijd keurig door van 20uur tot 7uur.

Succes groetjes
 
Gelukkig lees ik hier dat er meer mensen met dit probleem zijn. Ons zoontje van 13 maanden is ook ineens 's nachts klaarwakker. Hij wordt krijsend wakker. Ik kan hem niet troosten. Hij huilt alles bij elkaar. Niets helpt.
We zullen maar hopen dat het inderdaad een fase is. Misschien dromen, misschien wel de tanden en kiezen. Hij heeft een heel erg opgezwollen kaakje. Niets helpt meer.

Groeten van Gretl.
 
Terug
Bovenaan