Dochter van 5 weken drinkt flesje slecht

Hallo,

Misschien dan iemand me hier kan helpen met het volgende:
Onze dochter is vandaag 5 weken oud en sinds een week of 3 drinkt ze haar flesjes slecht.
Ze mag nu 6 flessen van 120 cc maar dat lukt nooit.
Meestal drinkt ze 60 cc en dan daarna nog 30 met moeite.
Ze wil dus ook vaker drinken dan 6 keer per dag ( denk om de schade in de halen)
Ongeveer denk ik dat ze totaal op een dag 150cc laat staan.
Ze groeit verder goed.

Zou het aan de fles kunnen liggen (avent)?

Ze hoeft natuurlijk niet alles op te drinken lijkt me maar vind het zo sneu dat ze het met moeite moet drinken. (veel trappelen en hikken) en dus meerdere keren per dag toch wel honger heeft.

Groetjes Fee

Hoi,

Had je het ook al op het CB gevraagd?
Je zou een ander flesje eens kunnen proberen. Mijn dochter ( nu 6 weken) krijgt BV en 1 keer op een dag geeft mijn man een flesje afgekolfde melk. Met die aventflessen kon ze niet echt overweg (toevallig mijn andere dochter 2 jaar geleden ook al niet). Ze dronk niet echt lekker, veel loslaten,. Met de difrax flessen (smalle speen) gaat het super, ze kan de mond helemaal om de speen en ze drinkt dat flesje weer goed.
Af en toe goed tussendoor laten boeren wil ook wel eens helpen! (en meteen na het ontwaken voeden, dan zijn ze nog lekker actief/aanwezig!)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006) en Meike (21-7-2008)

hoi!

vervelend he als ze slecht drinken

die van mji dronk ook slecht, (difrax) ben nu over op de avent en dat ging beter.
maar dat is voor ieder verschillend, probeer eens een ander speentje, (1,2,3 of een gaatje groter)

wat bij mij daarna ook nog hielp, want ondanks een andere fles het drinken bleef slecht, een ander merk voeding!

ik gaf eerst nutrilon 1 en ben nu overgegaan naar friso 1, en nu.....het gaat echt super!!!
dit is wat lichter ofzo.

hoor dit overigens van heel veel mensen
weet natuurlijk niet wat voor voeding je hebt maar overleg eens met het cb.

groetjes

laat even weten hoe het verder gaat!

Terug
Bovenaan