dochter!!! :)

Gister de genderreveal party gehad echt super leuk!!! was zoo gezellig om alvast iets te vieren ivm de zwangerschap leuke kadoos gehad waaronder een fotoshoot voor mij mijn vriend en de kleine! maar het mooiste kadoo was natuurlijk om te weten dat we een dochter krijgen :)

vrijdag de pretecho al gehad en toch nog 2 dagen mijn nieuwsgierigheid in kunnen houden haha nog iets waar ik erg trots op ben.

Tot mijn grote verbazing was mijn vriend erg blij juist met een dochter en ik maar denken dat ie juist een jongen wou!

dat was m weer! voor de dames die nog even geduld moeten hebben! dat is het meer dan waard

Wat leuk dat je het nu al weet!!! En zo'n feest erbij is helemaal leuk natuurlijk.
Wij moeten nog even wachten tot 18 april (20 weken echo)

Ohh wat enorm leuk een meisje! Heerlijk!....en echt HEEL veel respect voor jou dat je nog 2 dagen niet gekeken hebt wow!! Dat zou ik nooit kunnen!
Wij weten het met een beetje geluk bij de pretecho op 16 april! :)

heey gefeliciteerd,leuk hoor een meid,heb zelf al ook een dochter van10jaar,en 3jongens.we moeten nu nog ff w8 op de 20weken echo op 16april ook.Dus Oosterhof1986 hebben we samen een spannende dag

Terug
Bovenaan