dochterje van bijna 6 maanden wakker maken voor de voeding?

hallo allemaal zoals jullie het weten ik heb een zoon van 5 jaar en hij moet naar school gaan om 8 uur daarom red ik het niet me dochtertje en maak ik haar om 7 uur wakker is dat erg?soms wil ze zelf een flesje op die tijd soms slaapt ze lekker maar ik maak haar wakker anders wil ze om 8 uur melk en me zoon moet om 8 uur naar school?ik vind dat de babys ook moeten aanpassen aan ons of ben ik fout? graag tips gellukig zijn jullie er en jullie adviesen ik heb er heel veel meegemaakt
liefs adama

Hoi Adama,

Over dit onderwerp hebben wij het eerder al een beetje gehad, maar toen kon ik naderhand het bericht niet meer vinden en daarom kon ik je niet meer mailen. Ik vroeg je toen of jij je dochter wakker maakte voor haar voedingen, en jij mailde terug dat je dat soms wel moest doen omdat je dochter nou eenmaal mee moet in het schema van je zoon. En ik denk dat je daar groot gelijk in hebt! Als je haar niet om zeven uur wakker zou maken, moet ze om acht uur toch mee naar school en dan huilt ze dán alles bij elkaar omdat ze honger heeft! Ik begrijp best dat je het zielig vindt om haar wakker te maken, maar het is niet anders en daar went ze snel genoeg aan, hoor.
Je vroeg me toen ook nog hoe ik het met míjn dochter doe. Ik heb nu nog het geluk dat ik haar lekker kan laten slapen, omdat ik nog verlof heb en geen andere kinderen. Maar over twee weken ga ik weer werken en dan is dat ook afgelopen, want als ik haar niet op tijd uit bed haal kom ik toch te laat op m'n werk.

quote: adama schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-03-2009 09:18:36'));

hallo allemaal zoals jullie het weten ik heb een zoon van 5 jaar en hij moet naar school gaan om 8 uur daarom red ik het niet me dochtertje en maak ik haar om 7 uur wakker is dat erg?soms wil ze zelf een flesje op die tijd soms slaapt ze lekker maar ik maak haar wakker anders wil ze om 8 uur melk en me zoon moet om 8 uur naar school?ik vind dat de babys ook moeten aanpassen aan ons of ben ik fout? graag tips gellukig zijn jullie er en jullie adviesen ik heb er heel veel meegemaakt
liefs adama

Dat is toch prima? Natuurlijk moet je kindje meegaan in het ritme van het gezin als dat voor het gezin beter is. Er zijn nog zat momenten op de dag dat je gewoon in haar ritme mee kunt gaan. En ze is nu al bijna een half jaar, dat is ook nog heel anders als bij een pasgeboren baby.

ja dirksmama en betje ik vind het zielig om haar wakker te maken maar anders kan het niet het ook met de ritme meegaan soms komt ze aan soms niet en betje heb je alleen dochter ik dacht dat je 2 kinderen had?

Terug
Bovenaan