Dochters!

Vinden jullie het nummer dochters van Marco Borsato ook zo mooi?
Ik heb zowiezo een zwak voor de nummers van Marco Borsato, maar bij dochters hou ik het echt niet droog.

Liefs Trudi, trotse mama van dochter Jasmijn (en oooh wat is ze mooi)

Hoi trudi,

Ik vind het ook echt een HEERLIJK nummer!!!!
Echt krijg ook altijd een beetje een brok in me keel.
Wat ik zelf ook een super mooi nummer vind is die van glennis grace. Als je slaapt heet dat nummer. Ik ben zelf niet zo'n grote fan van glennis grace, maar dit nummer vindt ik ook echt geweldig. Die heeft ze voor haar 2,5 jaar oud zoontje geschreven.
Is echt het luisteren waard.

Liefs marielle en yordi 16.01.08

Ik heb zelf het nr van Trijtje Oosterhuizen voor Zifjon gezongen vanaf moment van geboorte. Als je in me armen licht lijkt de wereld stil te staan de wind houd op met waaien en verloren is de maan, je bent stralend als de zon je bent volmaakt zo lief en klein. En de wereld lijkt voor eventjes volmaakt te zijn.

Zo mooi
gr van Mariska

Jaaaahhhh me to!!!

Ik vind het zo'n mooi nummer, de eerste keer sprongen de tranen in mijn ogen!

Mijn man vind hem ok helemaal goed!

En dat te bedenken dat we normaal van Rock muziek houden

Groetjes Chantal mama van Noa

Ik ook!   Ik ben ook helemaal niet zo van dat jankerige om liedjes, maar bij dit nummer heb ik echt even zitten janken hoor! Ik zag in gedachten Nina helemaal mee groot worden.... En papa die zich zorgen maakt en houdt van zijn mooie immer kleine meisje.... Kippenvel nummer dus!

Kus, marieke

Wou steeds reageren maar kreeg error en door de feestdagen schoot het erbij in.

Ik vind het ook zo'n mooi nummer.
Ik vind "slippin through my fingers" van abba (ook uit mamamia film) ook zo mooi !!! En van een aantal jaren geleden "butterfly kisses" van Bob Carlisle. (als je het niet kent even op you tube zoeken, met zakdoek erbij natuurlijk !!!!!)

Bianca

Terug
Bovenaan