dochtertje 3 maanden, nu ineens veel huilen...

Hoi moeders,
even een vraag, onze dochter is zoals al gezegd 3 maanden oud, heeft altijd goed geslapen, vrolijk etc maar sinds een paar dagen huilt ze veel en is moeilijk te troosten. Ongeveer twee weken geleden begonnen met inbakeren om haar overdag beter te laten slapen en dat ging super, maar dat nu ook niet. Heb op inbakeren.nl wat opgezocht en ben bewust gaan proberen ritme en regelmaat erin te brengen, maar of ik dit goed doe...?
Ik zit echt met de handen in het haar, heb vooral het idee dat ze erg moe is. Wie kan mij tips geven, adviseren of herkent dit?

Liefs Wiesa
 
Hoi,

Even een vraagje; wat noem je veel huilen?? en hoelang (aan 1 stuk) doet ze dat?
Het kan namelijk zo zijn dat het een fase is. en na een week of 2 het ineens weer over is, en dat ze meer kan.
Ik zou me er nu (mits het niet aan 1 stuk door erg lang is) er anders nog niet zo druk over maken.

Groetjes Debby mv B'Elanna
 
Misschien zit je dochtertje inderdaad, zoals hierboven beschreven, in een groeisprong.
De herssentjes maken ineens weer een onwikkeling door.
Deze sprongetjes staan beschreven in het boek "oei, ik groei".
Mijn dochtertje was tijdens zo'n sprong ook veel huileriger en was 's morgens vroeger wakker. Dat duurde dan een paar dagen of een week en dan was er ineens niets meer aan de hand.

 
Terug
Bovenaan