Dochtertje 5 mnd geeft hele dag door mondjes terug

<p style="text-align: left;">Heyhey,</p><p>Mijn dochtertje van 5 mnd geeft hele dag iets meer als een mondje terug. Dit doet ze met de melk maar ook met oefenhapjes. Dit is direct na de voeding maar ook zomaar 2 a 3 uur erna. </p><p>Kinderarts zegt dat we moeten afwachten tot ze gaat zitten in de hoop dat het dan over gaat. Ook hebben we nu omeprazol gehad. Maar wat kan ik verder doen? Ik vind het echt zielig en voel me zo machteloos. Is afwachten echt de enige optie? </p>
 
Oh dat doet mijn 5 maanden kind ook hoor. Volgens mij is dat nog heel normaal op deze leeftijd. Laatst was haar slaapzakken rood van de paprika hapjes haha. 
Mag ik vragen waarom je het zielig vindt? Volgens mij is het namelijk best normaal en hebben ze er zelf weinig last van. Gaat vanzelf over. 
 
[quote quote=10308358]Oh dat doet mijn 5 maanden kind ook hoor. Volgens mij is dat nog heel normaal op deze leeftijd. Laatst was haar slaapzakken rood van de paprika hapjes haha. Mag ik vragen waarom je het zielig vindt? Volgens mij is het namelijk best normaal en hebben ze er zelf weinig last van. Gaat vanzelf over.[/quote]
 
Omdat ze er bij huilt van de pijn. Vandaar de omeprazol
 
 
Terug
Bovenaan