Dochtertje 7.5mnd wil geen groente, kunstvoeding, brood, oid. Wie heeft tips?

Hallo allemaal,

We hebben van alles geprobeerd, maar Jasmine wil dus al bovenstaande dingen niet. Fruit wilde ze in het begin ook niet, maar dat lust ze nu wel. Ze krijgt 4 a 5 bv per dag, maar ook al heeft ze honger, iets anders dan fruit of de borst wil ze niet.
Ik heb er niet zo heel veel moeite mee, maar zou het toch wel lekker vinden als ze wat meer wil dan alleen borstvoeding. Heeft iemand hier ervaring mee en / of tips?

Groetjes en bvhd, Liesbeth

He Hallo,

Wat een lastig probleem. Zelf heb ik een mannetje van 7 maanden die al een hele poos erg smult van fruit en groente hapjes. Ik heb er dus geen ervaring mee. Misschien is het een idee om te beginnen met zoete groente te mizen met fruit. Appel met wortel bijvoorbeeld. Ook adviseren ze om het te mengen met (moeder) melk om zo de overgang wat makkelijker te maken.

Succes in ieder geval.
Grotejes Yvon

hoi hoi

mijn dochtertje blijft ook het liefst tot haar 5e aan de fles volgens mij hoor! haha..

fruit was in het begin drama. gewoon blijven aanbieden en dat gaat nu prima!
brood eten ging gelijk wel goed gelukkig

groente: tot op heden drama. ze wil alleen potjes vanaf 6 maand eten. oja...tip bruine bonen uit pot vinden ze vaak heerlijk! verder zou ik zeggen blijven aanbieden en als ze niet willen willen ze niet hoor! geen drama van maken,komt vanzelf(hopen we dan!)

gr. marjolein

Hoi,