Dochtertje Boulahrouz en zijn vrouw overleden... Bah!!

A

Anoniem

Guest
Ja, las het net op TT.
Zo wordt je toch maar weer met de neus op de feiten gedrukt. Wij mogen echt in onze handjes klappen, dat wij gezonde kindjes hebben. Het maakt me toch wel weer bang hoor.

Moet er niet aan denken!!

Liefs Debby.

Wat een triest nieuws! Daar krijg ik het echt steenkoud van..
Ik hoop dat ze veel steun vinden bij elkaar

Achnita

Ja vreselijk! Ik zei toevallig net tegen mijn vriend dat het allemaal niet zo vanzelf sprekend is en dat we dankbaar mogen zijn voor ons dochtertje.

Liefs, Sonja

Echt verschrikkelijk, ik kon wel janken. Vind dat soort berichten nu zoiezo nog zieliger dan vroeger omdat ik me er nu meer bij voor kan stellen. Echt heel erg.

hoi ja echt verschrikkelijk!!! ik hoop dat hij veel steun kan vinden!
jemig t zal je gebeuren...nu jezelf mamma bent grijpt alles je sowieso hartstikke aan...

heel wat anders..gister zag ik op tv iets over een 6jarig meiske dat in dr slaap zou zijn verkracht en vermoord,terwijl de ouders an de overkant vd gang lagen..
nou ik werd gewoon in 1 klap beroerd en hartstikke kwaad!welke hufter doet nou zoiets!!
stelletje gekken zijn dat!!!!!
nu ik dit weer typ kan ik er weer kwaad om worden...
groetjes

Zijn vrouw was toch niet overleden???????? Ik had begrepen alleen zijn dochtertje... (hmm dat klinkt alsof dat niet erg is maar dat is natuurlijk niet zo!!)
Je moet er toch niet aan denken dat zoiets je overkomt hé..

Joybink, ik had dat ook gezien van dat meiske van 6... Dat vind ik echt onbegrijpelijk!! Terwijl de ouders aan de overkant van de gang liggen en het zusje nb op de kamer... ZIEK ZIEK ZIEK zijn sommige mensen

Terug
Bovenaan