hallo,
week geleden is mijn dochtertje joanny niet goed geworden,
we moesten al terug naar de neuroloog omdat we laats daar met bente waren en de neuroloog joan ook niet goed vond uit zien.
week geleden zondag begon mijn dochter heel erg te klagen over dubbelzien en pijn in haar hoofd..joan heeft eens een correctie gehad voor scheelzien. dus legde we eigenlijk de link daar naar toe.
na een hele tijd lang huilen hebben we de huisartsen post gebeld.
en konden we naar anderhalf uur terecht joan stond in een keer op.
en zakte zo door haar beentjes van de pijn.
wij hebben haar opgepakt en meteen naar het ziekenhuis gegaan.
in de auto is ze nog flauwgevallen en heeft ze nog gebraakt.
naar een ct scan is duidelijk geworden dat ze cystes in haar hoofd heeft.
ze is een week daar geweest en nu hebben de neurologen vandaag vergadering gehad.
hoe ze het gaan aanpakken..cystes in het hoofd zijn vrij zeldzaam.
het komt vaker bij mannen als bij vrouwen voor en kinderen onder de tien jaar hebben er ook meer last van..de kans dat ze hem verwijderen kan er in zitten.of dat ze hem gaan drainen of laten zitten is er. het ligt er ook aan of die gevuld is met bloed of mineralen of vocht.. er volgen nog heel wat onderzoeken,
ze moet nog een onderzoek onder gaan met een ruggenprik om te kijken hoeveel druk de cystes geven in haar hoofd.
liefs moontje
week geleden is mijn dochtertje joanny niet goed geworden,
we moesten al terug naar de neuroloog omdat we laats daar met bente waren en de neuroloog joan ook niet goed vond uit zien.
week geleden zondag begon mijn dochter heel erg te klagen over dubbelzien en pijn in haar hoofd..joan heeft eens een correctie gehad voor scheelzien. dus legde we eigenlijk de link daar naar toe.
na een hele tijd lang huilen hebben we de huisartsen post gebeld.
en konden we naar anderhalf uur terecht joan stond in een keer op.
en zakte zo door haar beentjes van de pijn.
wij hebben haar opgepakt en meteen naar het ziekenhuis gegaan.
in de auto is ze nog flauwgevallen en heeft ze nog gebraakt.
naar een ct scan is duidelijk geworden dat ze cystes in haar hoofd heeft.
ze is een week daar geweest en nu hebben de neurologen vandaag vergadering gehad.
hoe ze het gaan aanpakken..cystes in het hoofd zijn vrij zeldzaam.
het komt vaker bij mannen als bij vrouwen voor en kinderen onder de tien jaar hebben er ook meer last van..de kans dat ze hem verwijderen kan er in zitten.of dat ze hem gaan drainen of laten zitten is er. het ligt er ook aan of die gevuld is met bloed of mineralen of vocht.. er volgen nog heel wat onderzoeken,
ze moet nog een onderzoek onder gaan met een ruggenprik om te kijken hoeveel druk de cystes geven in haar hoofd.
liefs moontje