Dochtertje is bijna acht maand en nu beginnen aan een tweede,te snel?

A

Anoniem

Guest
Hey meisjes,

Mijn dochtertje is momenteel bijna acht maand en heb met men vriend besloten om voor een tweede te gaan.
Vinden jullie dit te snel?
Eerst vond ik het ook wel maar tegen dat het er zou zijn is ons meisje al anderhalf.
Denk dat het in begin wel zwaar zal zijn maar dat het voor later wel heel leuk is dat ze zo weinig schelen in ouderdom.
Wat denken jullie?
Mvg orchideke

Hey Meis, of dat te snel is kunnen alleen jij en je mannetje bepalen. Als jullie je er goed bij voelen, waarom niet? In welke ronde werden jullie zwanger van 1e kleine? Het wil niet zeggen dat het meteen in ronde 1 raak is de tweede keer hè. Dus geniet gewoon lekker en mensen praten toch altijd wel meis.

Gr. Nathalie

hoi,

ik vind zelf persoonlijk 8 maanden erg snel. je hebt er 2 in de luiers, maar ze kunnen idd wel weer met elkaar optrekken.dat is wel weer fijn. je moet je anders zelf eens opschrijven wat de voor en nadelen zijn en eens goed tegenover elkaar afwegen. kennisen van mij hebben heel lang gedaan voor de eerste en die is nu 9 maanden en ze is weer zwanger. dat wilt toch niet altijd alles zeggen.
su6 ermee.

groetjes

Hoi,

Ik zou zeggen: go girl!
Toen mijn oudste 5 maanden was, zijn we er weer voor gegaan. Uiteindelijk duurde het tot hij 10 maanden was voor ik zwanger was. Heerlijk twee kleintjes dicht op elkaar. Wat mij betreft had het sneller gemogen. Het was zo fantastisch om ze zo samen te zien. Natuurlijk is het even aanpoten in het begin, maar ja, dat heb je ook als je oudste naar school gaat en er dan een baby bijkomt. Die moet je dan qua schema ook maar weer inpassen in het patroon van naar school brengen en ophalen.
Succes en ik hoop dat het snel raak is.

groetjes, keesje

Hey,

Leuk dat er toch positieve reacties komen,bij de eerste was het eigenlijk iets te snel raak :)
Ik nam de pil nog en toch onverwacht zwanger,was wel even schrikken want op die moment dacht ik helemaal nog niet aan kindjes,was toen 22.
Maar het was zeker wel welkom hoor en nu ik haar heb zou ik niet meer zonder kunnen en wil ik dus zelfs nog een tweede,wat ik vroeger zeker nooit gedacht had.
Zo zie je maar wat dat allemaal met je doet he:)
En het is geen gemakkelijke geweest,ze was vijf weken te vroeg geboren dus een prematuur en dan at ze heel slecht,was een echte huilbaby en slaapt nu eigenlijk nog altijd niet door,ze krijgt snachts nog een flesje dus ik moet er toch nog altijd uit dus ja dat zal dan niet echt een probleem zijn,nu is ze wel erg veranderd en kan ze al eens zelfstandig spelen en nu is het een schat van een kindje,als het tweede ook zo is dan sta ik er nog goed voor hihi maar erger als dat het geweest is kan niet denk ik:)
Dus heb goede hoop.
Ben vandaag gestopt met de pil dus nu wachten op de menstruatie en dan maar beginnen he.
Wie weet is het wel zo snel raak aangezien ik toen zelf nog de pil nam maar ja dat weet je nooit en er is zeker geen haast bij,heb tijd genoeg nog he:)
Hoop dat ik snel weer iets mag laten horen en met goed nieuws he,jullie trouwens ook succes he.
Liefs orchi

Eigenlijk hadden jij en je mannetje dus al een besluit genomen. Tja als je zwanger bent moet je eerst nog 9 maanden uitzitten heb dus dan is je dochtertje ook alweer wat ouders. Maar denk ook wel dat het belangrijk is dat je zelf ook beetje tot rust komt. Want omdat ze nu nog niet echt goed doorslaapt enzo. En dan over een tijdje misschien zwangerschap erbij. Wel goed op jezelf passen hè. Waarom wil je het liefst zo dicht op elkaar? Gewoon vraag hoor.

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan