Dochtertje slaapt niet snachts

<p>Hoi mama’s</p><p>ik heb een twee weken oude dochtertje en ze slaapt snachts niet. ze huilt, word rood, stampt met haar voeten en slaat met haar armen in de lucht. <br /><br /></p><p>overdag slaapt ze perfect. <br />ik ben zo radeloos ??</p>

Wellicht zijn het krampjes? Baby’s zo klein moeten nog wennen aan de omgeving, geluiden etc. Misschien ook teveel prikkels overdag zoals kraambezoek bijvoorbeeld? Slaapt ze helemaal niet snachts, ook niet na een voeding?

Probeer eens sab simplex te halen bij duitse apotheek dat is tegen krampjes kun je in de fles doen of evt op speentje. Ook een klein  pittenkusentje beetje warm maken en op het buikje leggen kan wel helpen. Weet niet of je flesvoeding geeft? Wellicht dr Brown fles of difrax fles met s speen proberen dit hielp erg goed bij ons. 
Succes ik hoop dat het snel wat beter gaat!!

[quote quote=10252890]Hoeveel slaapt ze overdag? Heeft ze niet het dag- en nacht ritme omgedraaid?[/quote]
Dit dacht ik ook meteen. Ze is nog maar 2 weken dus dat kan zeker. Laat haar niet langer dan 2/3 uur achter elkaar slapen overdag en geef voeding na een slaapje, om de drie uur. Overdag haar niet te donker leggen en bv in de kinderwagen in de woonkamer. Savonds en snachts donker en in de slaapkamer. Volgens mij kan het prima dat ze nog haar ritme moet omdraaien! Kom denk ik deze week wel. Succes. 

Precies wat lepeltje lepeltje zegt!!!! Overdag niet te lange slaapjes laten doen, ze heeft nog geen dag/nacht ritme en dat moet je haar aanleren! En inbakeren werkt hier ook heel goed tegen de onrust.. mijn dochter is 10 weken en vanaf week 2 slaapt ze s nachts ingebakerd in een grote hydrofiele doek. Je hoeft echt niet perse gelijk een inbakerzak te kopen. Nu slaat ze zichzelf niet meer wakker en slaat ze ook dr speen niet meer uit dr mond.

Terug
Bovenaan