<p>Hallo, ik zou graag advies willen. Ons dochtertje van anderhalf heeft vanaf dat ze geboren is nooit onder een deken wilen slapen. Toen ze sterk genoeg was trapte ze dan ook alles los en lag dan de hele nacht in een pyamabroekje/truitje zo dat ik een paar keer per nacht óf haar weer instopte óf een deken over haar heen legde. En dan begon het weer van voren af aan. </p><p>We hebben alles geprobeerd, zelfs extra grote dekbedlakens onder het matras door met elastiek vastgebonden aan het onderstel en tóch kreeg ze het voor elkaar om alles los te woelen.</p><p>De slaapzak was deze zomer dus ook een uitkomst (alleen rompertje). Een dikke pyama met een herfstslaapzak ging ook goed. Nu hebben we een dikke pyama en zo'n dikke slaapzak vd Hema. Maar ons huis is oud en tocht en ik merk dat ze koud aanvoelt en soms is haar nekje ook koel en wordt ze huilend wakker. Als ze dan even bij ons onder de dekens heeft gelegen en is opgewarmd dan valt ze weer in slaap. De komende dagen wordt het in de nacht kouder en wat nu? Iemand een gouden tip?</p><p>Groetjes, Susanne </p>