dochtertje van 11 maanden verkouden

Hoi allemaal ons dochtertje is 11 maanden haast nooit verkouden geweest nu is ze al 2 dagen erg verkouden en ze slaapt altijd op haar buik ze wil niet anders slapen mijn vriend werkt deze week in de nachtdienst dus ben ik snachts alleen met haar en kan soms niet eens slapen omdat ik zo bang ben dat ze niet genoeg adem krijgt maar ze ademen toch automatisch door hun mondje is er iemand die mij mischien gerust kan stellen alvast bedankt
 
Hoi Bianca,
Ik weet niet of ik je gerust kan stellen, ik denk dat we ons altijd zorgen blijven maken over wat er allemaal kan gebeuren, dat zit in ons...

Maar onze Jamey (morgen 5 maanden!) is eigenlijk al vanaf dat hij 8 weken was voortdurend verkouden. Dus dat dit voor jouw kleine de eerste keer is, is alleen maar fijn. Jamey's neusje zat vol snot en daar gebruik ik Otrivin voor. En een ballonetje waarmee ik het snot uit z'n neusje kan halen. Maar hij had wel al gauw genoeg door dat hij door z'n neus kon ademen hoor! En dan maakt het niet uit of ze op hun buik of rug liggen denk ik. Jammer is alleen dan hij z'n speen wat vaker loslaat. En inderdaad ze slapen wel onrustiger.
Succes ermee!

Taatje
 
Wat de luchtwegen verlichting kan brengen is een gesneden ui onder het bed leggen. Het stinkt wel, maar helpt zeker!!
Daarnaast natuurlijk zoals al geschreven is: met een neuspeer de snotjes uit de neus halen en sprayen met zoutoplossing.

Groetjes Marieke
 
hoi,

mijn zoontje is nu 5 maanden en slaapt ook alleen maar op zijn buik. hij heeft ook al wat verkoudheden achter de rug en heeft het allemaal overleeft. Je ak neventueel luuf voor baby's kopen en op de borst en de rug smeren (is een homeopatische viks voor baby's) en wat ik deed voor ik dat had was een oliebrandertje met opgeloste viks onder het bedje zettten , door de euceliptes geur die vrij komt blijft het neusje ook wat beter vrij.
Maar ik denk dat wij ons meeer zorgen maken dan dat zij last hebben van de verkoudheid.
Succes
greetz cindy mamma van charley
 
Terug
Bovenaan