<p>Ik zit even met het volgende: mijn dochtertje van 2,5 jaar slaapt heel slecht s'nachts. Dit was nooit zo, maar sinds 2 weken is ze soms de hele nacht wakker. Er is niks loos ze speelt dan in haar bedje of ze huilt iets, omdat ze dan haar speen of knuffeldoekje uit bed heeft laten vallen. </p><p>Ze gaat iedere avond tegen 19.00/19.15 uur op bed. Valt direct in slaap en word een paar uur later weer wakker en kan het zo volhouden tot 04.30 uur om daarna weer in slaap te vallen. We hebben inmiddels al van alles geprobeerd, maar nog niks werkt zodat ze door slaapt.</p><p>Haar dag ziet er als volgt uit. 08.00 uur maak ik haar wakker. Ze gaat om 12.00 uur naar bed tot max 14.00 uur. Vaak ligt ze rustig in bed soms slaapt ze even.</p><p>Ze doet overdag haar dingetjes. Tv kijken hebben we beperkt om te kijken of dit invloed heeft op haar slaap gedrag. Tot nu toe heeft dat niet geholpen. Ze is verder erg actief overdag.</p><p>Heeft iemand misschien nog een goede tip wat we kunnen doen om haar door te laten slapen? Of zal het een fase zijn waar we doorheen moeten? </p>