Doe ff normaal!

A

Anoniem

Guest
De eerste twee weken denk ik lekker niet aan zwanger worden (maar gewoon aan sex, uiteten, mijn studie, mijn werk etc). Mooi dat gaat goed denk ik dan. Ik ben er deze maand niet zo mee bezig.

Maar dan de twee de helft Vd maand.....
Google me suf. Lees op deze site.
Voel nu al weer van alles (wat helemaal niet kan).
En ga ook weer twijfelen of we uberhaubt wel op t juiste moment gedaan hebben.

Zucht wat een rare ben ik toch!
Ik weet dat ik het hier veilig kan zeggen want jullie zijn ook zo haha.
Maar van mezelf vind ik t toch wel een beetje irritant.

Nou nog even verder wachten mijn nod is pas 29 oktober.

Check!! Herkenbaar hoor maar inderdaad soms bij het irritante af.

Lijkt wel of er een magneet zit op alles wat met sites over zwangerschap en symptomen gaat.

Dus stel je gerust.... Je bent niet de enige die dat zo heeft.

Succes met wachten. Ik duim voor je

Anne

Je bent geen rare hoor!! En als dat wel zo zal zijn, dan sluit ik me bij je aan :-D

Als je het om de dag doet dan heb je het meeste kans om zwanger te raken binnen het jaar :-D Maarja je hebt altijd uitzonderlijke gevallen, net zoals ik waar het langer duurt (balen!)

Volgens mij hebben we allemaal een abbonement op GOOGLE! :-D Maar de meeste steun en praktische advies krijgen we hier :D

Ik ga voor je duimen dat het eventueel raak is voor jullie!!

Succes en klusze :-D

Haha herkenbaar! De ene keer gaat het beter dan de andere keer..... Als je iets zo graag wilt is elke dag te lang.

Succes met wachten, ik wacht met je mee!

Inderdaad herkenbaar! Je probeert eerst normaal te doen en er niet aan te denken, maar de week voor de nod voel je vanalles en slaat het in mijn hoofd op tilt....Haha. we zijn allemaal gek :) maar hopelijk is het raak!

Herkenbaar! Lijkt wel of je het over mij hebt :p
hihi.

Ik duim voor je meid!
Liefss

haihai

ik had t zelf kunnen schrijven zo herkenbaar..
Ik denk dat ik me naam maar verander in GOOGLEfreak of zo iets ahahahaha

zoals je hebt kunnen lezen heb ik gister dus negatief getest en tot nog toe kan ik me aardig inhouden al moet ik zeggen dat de zenuwen me door t lijf gieren (of zijn het soms hormonen ) hmmm ojee daar gaan we weer ..hahaha
Mijn ongi komt rond de 21ste dus nog 2 dagen he pff duurt me echt lang deze keer ..
Maar ik hou vol denk ik hahaha als t niet doorzet test ik maandagmorgen pfff spannend...ben bang voor de uitslag
We duimen hier wat af hihihi

fijn weekend alvast

xxx googlefreak hahaha

dacht dat alleen ik zo gek was.
haha

ja suf he, meteen alles weer berekenen, of dit het zou kunnen worden..

word er toch wel gek van..

maar ja we wachten weer wat af..

Terug
Bovenaan