Doe ik het wel goed?

<p>Ons zoontje is bijna een maand. Elke avond is hij onrustig en gespannen. Hij maait veel met zijn armpjes en doet zichzelf zelfs pijn in zijn gezicht (krabben met nagels op zijn wangetjes, dit vind ik wel zorgwekkend). Ik pak hem dan bij me maar hij is dan ontroostbaar. Ik vraag me af of ik het wel goed doe omdat hij zo onrustig blijft? Overdag lijkt hij wel tevreden.</p><p>Vraag 2:</p><p>Hij slaapt nog bij ons op de kamer. We krijgen hem niet naar zijn eigen kamertje. Hoe pakte jullie dit aan? Hij begint te huilen als hij 'alleen' is.</p>

Mijn dochter was savonds ook vaak overstuur door krampjes. Overstrekte ook veel.. waarom niet lekker bij je houden snachts? Hij is nog zo klein en heeft je kennelijk nodig.. als je echt wil kan je proberen een gedragen shirt in het bedje te leggen zodat hij je ruikt..

Idd misschien krampjes? Had mijn dochter ook heeel erg last van s'avonds. Even een huiluurtje en dan kun je idd heel erg aan jezelf gaan twijfelen of je het wel goed doet.. Wat nog kan helpen is om je baby met zijn buik op jouw onderarm te leggen en dan rond te wandelen. Heb kilometers in huis afgelegd zo met mn dochter. Rond de 10 weken was het hier over. Verder is het miss ook gewoon even ontlading. Hij heeft 9 maanden in jouw buik gezeten en is ineens in de grote boze wereld.. daar moeten ze echt even aan wennen. 
En daarom wil hij waarschijnlijk ook nog niet alleen slapen. Sommige baby's kunnen dat heel snel. Mijn dochter was 7 weken toen ze naar haar eigen kamertje ging. Het opbouwen van alleen slapen heeft even tijd nodig maar daarvoor hebben wij dames ook even verlof :) Maar in het begin is het echt niet raar om je baby de hele tijd bij je te hebben.. nachten heeft mijn dochter boven op mij of mn vriend geslapen omdat ze niet anders wou. Uiteindelijk wou ze wel in de co sleeper en toen met 7 weken dus op dr eigen kamer. 

Mijn dochtertje was ook erg onrustig met der armpjes ik had zo swaddle doek gekocht en heb haar ingebakerd tot ongeveer 3/4 maanden. Dat hielp savonds enorm. Van meyco had ik ze gekocht 2 voor 25 euro.
Je doet het vast super. Jullie moeten elkaar alleen beetje leren kennen dan weet je ook wat hij wel en niet fijn vind.

Mijn dochtertje was ook erg onrustig met der armpjes ik had zo swaddle doek gekocht en heb haar ingebakerd tot ongeveer 3/4 maanden. Dat hielp savonds enorm. Van meyco had ik ze gekocht 2 voor 25 euro.
Je doet het vast super. Jullie moeten elkaar alleen beetje leren kennen dan weet je ook wat hij wel en niet fijn vind.

Ons dochtertje is nu 8 weken en ook elke avond onrustig; veel huilen, moeilijk in slaap vallen en ook vooral veel krampjes. Zo rond half 8 wordt ze rustiger en slaapt ze. Slaapt ook nog bij ons op de kamer en overdag eigenlijk alleen in draagzak bij mij. Het is een meisje die veel bij ons wil zijn.. wordt (schijnt) vanzelf beter. 

Ik gebruikte de inbakerslaapzak van puckababy (de kleinste) deed hem aam voor de voeding en dan na de voeding in de wieg en dat ging erg goed. Hij werd tijdens de voeding lekker rustig en dan was het geen gevecht met die slaapzak. Mijn eerste heeft 1,5 jaar op mijn kamer gelegen (kwam ook door omstandigheden) mijn tweede is nu 6 mnd en ik verwacht dat hij nog wel tot een jaar bij ons in zijn ledikant ligt. Als hij nu een beetje wakker word of zijn speen kwijt is hoef ik maar naast me te reiken en hij slaapt meteen verder, ik hoef dus mijn bed zo goed als niet uit! 
Je vind vanzelf een ritme wat voor jullie werkt, gewoon doen waar jij je goed bij voelt, dat is toch het beste 

Terug
Bovenaan