Hallo allemaal,
Ik heb een vraag/ probleem/ onderwerp waar ik mee zit. Ik ben afgelopen jaar naar australie geemigreerd en ben nu een thuisblijvende moeder voor mijn dochtertje Nissa van bijna zes maanden. Voorheen was ik een drukke meid met flitsende carriere maar nu dus thuis met kleine pop. Pas in het nieuwe jaar kan ik weer aan het werk, i.v.m kinderopvang en mijn partner, die wil dat ik nog een paar maandjes thuis blijf.
Ik vind het erg moeilijk met Nissa, ik weet soms niet wat ik moet doen om haar en mezelf te vermaken. De dagen lijken hetzelfde. Gevuld met huishoudelijke taken en natuurlijk spelen, zingen en voorlezen met Nissa. Ik ga ook veel met haar zwemmen, naar de bieb (speciaal babylezen) en ik heb een speelgroep opgericht die ik een keer in de week bezoek. Ik zie vriendinnen met hun kinderen maar het voelt alsof het allemaal niet genoeg
is. Alsof ik geen goede moeder ben en meer met haar moet doen. Ach, ik weet het niet. Wie heeft leuke ideeen of binnenshuis dingen te doen?
zijn er moeders die zich hetzelfde voelen?
Ligt het aan mij? Ik voel me gewoon niet goed genoeg, alsof ik altijd meer moet doen, intensiever met Nissa bezig moet zijn, meer moet stimuleren.
Nissa kijkt geen tv en zit ook niet in een walker maar doe ik het wel goed?
Wie heeft ook zulke gevoelens?