<p>Onze dochter is nu 3 maanden. </p><p>Ze werd altijd tussen 3/4 uur wakker voor dr fles. Ideaal eigenlijk want dus vanaf het begin maar 1x in de nacht. Toen ongeveer 4 weken geleden kreeg ze dr eerste doorslaap nacht, heerlijk natuurlijk! De nachten erop waren toen ene nacht wel snachts drinken(wel weinig) en andere nacht niet. Dus ik dacht mooi we zitten tegen het doorslapen aan. Toen ging het een week ineens heel goed. En toen ging het 3 dagen super k*t. Hier dacht ik dat ze in sprongetje 3 zat. En toen ging het een beetje Beter, werd t 5/half 6. 1 nacht helemaal goed en sindsdien is het ineens weer 3/4 uur. Nu heb ik het gevoel dat ik iets fout doe? </p><p>Het is echt niet erg als ze niet doorslaapt, maar als je eenmaal van het doorslapen geproefd hebt en je begint weer “terug” bij af voelt t voor mij aan als falen. Dan denk ik dat ik iets fout doe, of vraag ik me iig af waarom het nu weer zo gaat..</p><p>dit is geen klagen (natuurlijk slaap ik liever door maar als t zo moet, dan maar zo </p><p>ik vroeg me af of meerdere moeders dit hebben gehad? </p>