<p>Hee hallo,</p><p>Hier een nieuwe mama, die wel even wat moed kan gebruiken.</p><p>Onze lieve dochter ( net 1 jaar) is afgelopen weekend ziek geweest, overgeven, diaree maar geen koorts.</p><p>Sindsdien is ze gehalveerd op dat wat ze eet en drink. Haar ochtend fles drinkt ze nog, maar niet helemaal op. Haar middag fles na haar halve broodje ( voorheen een hele ) drinkt ze 3 slokken, ook klaar. En haar avond fles drinkt ze net de helft van op en ook dat is het. Daar tussenin drinkt ze niks.. ze wil niks en ik krijg het er met geen mogelijkheid erin. Geloof mij ik heb echt allea geprobeerd. Inmiddels gestart op advies van de dokterswacht met ORS. Ook haar fruit zijn 3 happen en het is klaar. Terwijl ze voorheen wild werdt als ze het alleen al zag! Idem met het avond eten. Wat kan dit toch zijn. Mijn moederhart breekt want je wilt er zooooo graag wat in hebben. Ook bij het op bed brengen is ze, sinds ze ziek is geweest, ineens hysterisch als ik of mijn man de kamer uit lopen. Zo heb ik haar nog nooooooit horen gillen! Na wat sussen gaat ze slapen om vervolgends na een half uur weer gillend wakker te worden. Wat zou dit kunnen zijn?! .. ik sta met mn handen in het haar want ik wil mn dochter niet zo verdrietig in paniek zien. En haar zo graag wat lekker eten naar binnen zien schuiven, zoals voorheen. Ze is helemaal niet meer wie ze was... </p><p>Help...</p>