Doe mee aan een online onderzoek en win 20 euro

Hallo allemaal, dit is een bericht van mijn echtgenoot, jullie zouden hem een grote dienst bewijzen mee te werken aan zijn onderzoek, ouders van nog zeer jonge eerste kinderen zijn extra welkom om deel te nemen aan dit onderzoek.
Heel veel dank!!!
Hier het bericht van mijn man:

Beste jonge ouder,

Vanaf vandaag tot het einde van de week kan je deelnemen aan een psychologisch onderzoek bij jonge ouders. Ouders van nog zeer jonge eerste kinderen (boorlingen of baby's) zijn bijzonder welkom om deel te nemen aan dit onderzoek. Er is ook een wedstrijd aan verbonden.

Surf naar http://ppw.kuleuven.be/psychotherapie/kind/ en vul de vragenlijst in over jezelf en je omgang met je oudste kind.

De 10de, 50ste, 100ste en 150ste deelnemer die de vragenlijst volledig invullen krijgen van mij 20 euro.

De wedstrijd loopt nog tot het einde van deze week.

Veel geluk,

Mathias Dekeyser

 
Hallo,
Ik heb meegedaan hoor.
Zo, en door deze reactie staat het item weer bovenaan de lijst haha. Wellicht komen er nu nog meer deelnemers!
Succes met het onderzoek!
Groetjes Mirella
 
Hey Mirella,

Heel erg bedankt om je steentje bij te dragen! Dankzij het plaatsen van de oproep heeft mijn man al erg veel data kunnen verzamelen, en hoe meer hij er heeft, hoe betrouwbaarder het onderzoek.

Dank je! An
 
Terug
Bovenaan