Doeg Mama..... (foto)

Hey!

het is zover, vanmorgen werd er om 07:00 een oerkreet geslagen uit de kamer naast ons: Naar schooltje toe! ! !   Jep, meneer gaat sinds vandaag naar de PSZ...
Eet je nog wel een broodje met ons? En vind je het goed als je eerst even kleren aandoet? En is het niet nog een beetje vroeg? Ja, hij wilde wel eten, en ja hij wilde ook wel kleren aan naar school, maar nee, het was niet te vroeg om al weg te gaan!
Uiteindelijk stond Thomas om 08:15 al helemaal klaar om   weg te gaan, terwijl we om 09:00 uur werden verwacht... Nog maar een paar keer zwaaien naar Nina, naar papa, sumo en joris dan toch maar vertrokken. Éenmaal binnen was ie ook echt binnen, gespeeld diende er te worden en wel meteen! Ik had alles wel uitgelegd, dat mama echt weg zou gaan en hem op kwam halen, maar dat het zo makkelijk zou gaan??? Nou Thomas, krijgt mama een kus, dan ga ik? Hij kwam aanrennen vanaf de kist met auto's gaf me een kus en riep al terug rennend naar die kist: doeg-doeg mama, tot straks!
Nou daar stond ik dan... Mijn kleine grote man, hahahha!

Dag allemaal, ik ga naar schooltje toe!

Liefs, Marieke

Whaha wat een heerlijk jong!

Hier is de PSZ ook favo geworden, gelukkig maar want zo'n pruillipje gaat je echt niet in de koude kleren zitten.

Geniet van je school jongen!

groetjes Nanda

Wat lief en stoer van je kleine grote vent zeg! Hij staat er ook helemaal klaar voor zo, heerlijk dat het zo goed ging en gaat.

En dat zijn dan échte mijlpalen he, voor het eerst naar schooltje toe...... onbetaalbaar (of misschien zou je het doen voor €199,-- hahahahahaha)

Maar hoe dan ook, jou mannetje is toch wel een heerlijk ondernemend kind, genieten!

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan