Doek

Hoi meiden,

Hieronder gaf iemand een tip om een draagDOEK te kopen.
Ik wil die ook heel graag, heb bij de Prenatal al een drager gekocht. (in de aanbieding E15,=)

Maar ik heb ook gehoord van 7 meter lange (????) doeken ofzo.
Waar kun je die dan kopen en voor hoeveel?

Alvast bedankt, veel liefs
 
Die draagdoeken zijn heel prettig (vertelde een moeder uit mijn klas mij) en het ziet er ook erg comfortabel uit. Ik heb het laatst ergens op internet gelezen, maar kan me niet meer herinneren waar. Misschien als je draagdoeken intypt bij Google of een andere zoekmachine, dat je het vindt. Ik geloof niet dat er een prijs bij stond trouwens.

Liefs Kiki
 
Hoi,

Ik heb hem gekocht bij een baby speciaalzaak, hij heet de babyslen of tricotslen. Ik vind hem ideaal. Mijn zoontje is nu bijna een jaar, en ik gebruik hem nog steeds, al vanaf zijn geboorte. Hij was een huilbaby, en dit vond hij wel fijn. Tegenwoordig bivakkert ie op mijn rug en dat vind hij erg fijn. Bij prenatal verkopen ze ze ook wel.

Groetjes, Marijke
 
babyspeciaalzaken, de geboortewinkel, thuiszorg. Ideaal, vanaf dag 1 te gebruiken en je schijnt zelfs je kindje al lopende te kunnen voeden terwijl het heerlijk in de doek ligt! (nooit uitgeprobeerd) je kindje kan liggen in een foetushouding, dat is minder belastend voor het nog niet zo sterke ruggetje als een draagzak waar je kind rechtop ingaat. Als de rug sterk genoeg is, kan je kindje er rechtop in gezet worden, met gezicht naar je toe of van je af. + je hebt altijd een doek bij je om je kindje op te leggen, te verschonen, discreet onder te voeden.....
 
wat ik wel voor advies erbij kreeg (in de geboortewinkel wezen passen, daar hoef je ;m natuurlijk niet te kopen maar een demonstratie is wel handig want ze zijn lastig om te doen in het begin)
dat advies dus: is dat het in de zomer wel ERG heet is (een alternatief is wel aan te raden, verkoop niet meteen je andere draagzak omdat je ze dubbel zou hebben) aan de andere kant gebruikt mijn vriendin met een dochter van een jaar m nog steeds (maar dan als zit-doek) dus hij kan lang mee.

Lies
 
Doek
Thaiza 24-06-2004 14:37:49

Hoi meiden,

Hieronder gaf iemand een tip om een draagDOEK te kopen.
Ik wil die ook heel graag, heb bij de Prenatal al een drager gekocht. (in de aanbieding E15,=)

Maar ik heb ook gehoord van 7 meter lange (????) doeken ofzo.
Waar kun je die dan kopen en voor hoeveel?

Alvast bedankt, veel liefs

dit las ik net dus ffies ik weet ook dat je zo een doek als wat jij vraagt ook in 2 doeken heb die heeft een vriendin van me gekocht bji prenetal en is in verschillende maten te koop ik d8 dat ie ongeveer rond de 30 a 40 euriws was het heeft ook de zelfde functies als wat die 7 meterdoek doet!! ga maar eens kijken bij prenetal is makkelijker als die 7 meterdoek moet ik zeggen hoor ;)
groetjuhs Debbert (Den haag)
 
Terug
Bovenaan