doelloos

hoi hoi..

even een vraagje.. k ben nu 30 weken zwanger.. en t meeste is wel klaar voor de kleine.. op nog een paar laatste dingetjes die ik nie alleen kan doen (en dus vriendlief voor nodig heb) na..
maar nu???????

k voel me al een paar dagen zoooo doelloos..

iemand tips?

liefs

Sorry, heb niet echt tips voor je. Ik heb het namelijk nog megadruk. Heb zelfs nog helemaal niks gedaan. Mijn dochter slaapt nog steeds op de toekomstige babykamer omdat haar kamer op zolder nog niet af is. En dat gaat ook nog zeker tot aan mijn verlof duren (ongeveer 5 weken).
de babyspullen staan nog ergens in dozen waar ik op dit moment niet eens bij kan. Ik ga dus in mijn verlof alles klaarmaken. Dit is dus duidelijke een derde HIhi.
Bij mijn eerste was is ook al klaar hoor! Ik ben toen maar lid geworden van de bibliotheek en heb veel gelezen. Heb zelfs een aantal puzzels van duizend stukjes gekocht om wat te doen te hebben (soms zelfs midden in de nacht want sliep bij de eerste de laatste weken erg slecht)
Verder ging ik elke dag een kleine beetje boodschappen doen zodat ik een uitje had. En onnozel geld uitgeven, had eigenlijk alles al maar door te veel tijd toch weer dingen gekocht. O ja, ik heb zelf nog schilderijtjes gemaakt voor op de babykamer (die hebben er trouwens nooit gehangen maar was wel leuk om te doen).

Zo, een heel verhaal en ik help je er niet erg veel mee geloof ik. Probeer ook lekker te genieten van de laatste weken en samen hopen op een vroeg voorjaar??

Groetjes motherof2
29+2 wk

Hoi!
Doelloos?! Ik zou willen dat ik me zo zou voelen. Dit is onze eerste en ik moet nog 4 weken fulltime werken. In de weekends proberen we telkens iets te doen, maar dat is lastig omdat ook alle 'sociale dingen' in het weekend vallen. Verder kan ik niet beslissen....gisteren heb ik gordijnen besteld, maar ik denk dat ik ze toch weer ga afbellen....de twijfel is toegeslagen....maar zo schiet het natuurlijk ook niet op. Mijn man heb ik gevraagd eerst wat klusjes (zoals plinten) te doen voordat hij aan de babykamer begint, omdat ik denk dat dat er echt niet meer van komt als de baby er is. Maarja.....er moet dus nog heel veel gebeuren en daar schiet ik regelmatig van in de stress!
Dus ik heb geen tips voor je, Sjaar, maar ik hoop dat je een beetje kunt genieten...lijkt mij heerlijk om klaar te zijn!
Groetjes Lonneke (ook 30 weken)

Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel. Er moeten wel wat dingen gebeuren, maar dat gaat mijn schoonvader doen. Dus de dagen dat de kids naar dagverblijf zijn, heb ik ook niet veel te doen. En kleren heb ik echt al veel te veel.
Ik lees nu veel en kijk rond op marktplaats. Door de nesteldrang kom ik dingen tegen die ik niet gebruik en dus nu maaar op marktplaats zet.

Hey Sjaar,

Ik ben bang dat ik me zo ga voelen in mijn verlof. Moet nu nog 5 weken werken en dan 4 weken thuis.
Het meeste is al gedaan!
Ik ben zo bang dat ik me dan ga vervelen! Ik ben de eerste van mijn vriendinnen die een kindje krijgt, dus ik kan ook niet lekker bakkies gaan doen met vriendinnen haha!! Ga denk ik nog maar een keer de kasten in en uit ruimen, lezen, schoonmaken en serietjes kijken!!

Liefs Sonja

Ik verveel me eigenlijk nooit. Ik heb natuurlijk nog twee kinderen thuis, dus ben daar al druk mee bezig. Als de oudste naar school is, en mijn jongste haar middagdutje gaat doen, ga ik ook even slapen. Verder boodschapjes doen, wat opruimen, internet... En dan komt mijn man alweer thuis. Eten koken, kinderen naar bed, lekker tv kijken of spelletje doen en dan is de dag alweer voorbij.

Wij moeten nog wat kleine dingetjes doen, maar zijn eigenlijk al nagenoeg klaar met alles. Alleen ledikantje neerzetten, maxicosi bekleding nog even wassen, dat soort dingetjes. dus in mijn verlof ga ik gewoon heel rustig aan doen.

Hi Sjaar,

Ik ken het gevoel, maar had dat alleen tijdens mijn verlof bij de eerste. Heb nu al 3 kids rondlopen en een fulltime baan en kom continu tijd te kort.
Bij mijn eerste was ik 4 weken van tevoren met verlof gegaan, maar hij kwam 16 dagen te laat. Met name de laatste week wist ik niet goed meer wat te doen. Heb met mijn collega's aan de telefoon zitten geinen dat ik weer terugkwam aangezien het kind er toch niet uit wilde...

Ben toen naar de bieb gegaan en heb een heleboel gelezen over bevallingen/ borstvoeding/ babyverzorging en de opvoeding. Verder was het gelukkig zomer en kon ik heerlijk relaxen in de tuin.
Geniet nog even van je rust!

Groeten,

Sandra

wow! Als mijn zoon naar zijn nieuwe kamer verhuisd, kan de commode leeg, en dan kan ik pas gaan beginnen met de babyspullen er weer in te doen.
Ik weet wel, dat ik mijn bij mijn eerste verlof ook verveelde. Toen ging ik van fulltime werken naar niks.
Nu werk ik momenteel maar twee morgens (ivm bekken) op school. Als ik met verlof ben, moet ik toch elke dag heen en weer om de oudste naar school te brengen.
dus ik ga me niet vervelen!
Verwen jezelf lekker met een relax arrangement in een Thermenbad, of ga iets creatiefs doen.
Ik maak bijv zelf schilderijtjes voor de beide nieuwe kamers.

Terug
Bovenaan