doen er meiden mee met moeder voor moeders????

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden.

Ik ben hier nieuw ik weet sins 1 nov dat ik zwanger ben en ik ben er heel erg blij mee dat kan ik jullie wel vertellen. Ik denk dat ik rond 8 juli bent uit gerekend maar dat weet ik nog niet zeker ik moet nog een afspraak maken met de HA en daarna met de verloskundige. dus het is allemaal wel heel erg pril.
Nou had ik een vriendin aan de lijn en die zei dat ik mee moest doen met moeders voor moeders maar ik vroeg mij af of een van jullie dat ook doet of heeft gedaan.

Ik hoor of zie het wel groetjes din24

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben bijna uitgeplast voor Moeders voor Moeders. Ik heb vanaf week  zes meegedaan en over anderhalve week ben ik klaar. Toen ik wist dat ik zwanger was, heb ik een afspraak gemaakt en een week later kwamer een aardige vrouw langs. Zij  gaf informatie over hoe alles werkt,  ik mocht  een cadeautje uitzoeken en ze  deed  een test om te kijken of  ik genoeg hormoon aanmaakte.
Ben blij dat ik het gedaan heb. Het is niet altijd even prettig (zeker niet als je misselijk bent, want de flessen ruiken niet echt fris), maar het is voor een goed doel. Toch?

Succes en groetjes, Mijke

Hoi!

Uiteraard doe ik mee aan MvM!!! Ik ben zwanger geworden na 6 hormoonkuren, geen pretje, maar voor het goede doel!
Ik weet dus hoe het is als het niet vanzelf lukt.
Het plassen in zo'n kan en daarna overgieten in een soort emmer is niet echt super leuk, maar dat is plassen ook niet. Toch?
Hopelijk zullen alle zwangere vrouwen de spirit krijgen en flink gaan plassen voor het goede doel!

Liefs,
Bien

Hoi hoi

Ook ik heb mee gedaan met moeders voor moeders. Het is voor een goed doel. En dit was hetgeen ik kon doen voor vrouwen die niet vanzelf zwanger worden.
Ikheb bij beide zwangerschappen meegedaan. Bij de eerste ging het makkelijker, want bij de tweede wilde ik niet dat mijn kleine meid er aan zat. Ik heb dus wel minder plas op gehaald, maar alle beetjes helpen!!!

Dus mijn advies: Doe mee en je helpt er andere vrouwen mee. En wat ook leuk is, dat je leuke kadootjes krijgt!!!

Groetjes Ria

Hoi !

Gefeliciteerd met je zwangerschap !

Ook ik ga deze keer weer meedoen met Moeders voor Moeders.
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook meegedaan, want omdat het ook bij ons allemaal  niet zo vlot ging de eerste keer (uiteindelijk na 3 jaar  toch zonder hulpmiddelen gelukt) kon/kan ik me goed verplaatsen in mensen die heel graag een kind willen maar voor wie dat niet zo vanzelfsprekend is.

Verder is het zo dat zowel  mijn moeder als schoonmoeder al jaren deel uit maken van de "na de overgang Moeders voor Moeders groep" - ze deden dit beiden al voordat er bij ons sprake was van babyplannen-/problemen - dus ook vanuit die hoek had ik een stimulans om mee te doen.

Ik heb toevallig vanochtend gebeld en volgende week dinsdag komt de plaatselijke vertegenwoordigster weer langs.
Ik ben dan 6 1/2 week zwanger dus mag ik meteen aan de gang.

Ik hoop dat al onze positieve reacties je over de streep zullen halen, want elke druppel is er een.

Groetjes.

Jolanda

Hai!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ben nu 12 weken zwanger van de tweede en kon, net als de eerste keer, niet meedoen met mvm. Dit omdat er geen inzamelpunt is bij ons in Emmeloord. Ik vind het vreselijk jammer. Had het heel erg graag willen doen. Tis immers maar zo.n kleinigheidje en je kunt er veel goeds mee doen. Het is dus niet anders!

Groetjes,

Marion

Ook ik doe mee en "plas" nu voor de 2e wk.

Ik heb me er heel bewust voor aangemeld. Bij ons gaat het blijkbaar allemaal erg vanzelf en ik ben me er erg van bewust, dat dat zeker niet voor iedereen geldt.

Dus op deze manier probeer ik m'n steentje bij te dragen!

Geniet van je zwangerschap!

Ik heb ook meegedaan toen ik net zwanger was (nu 21 w 1 d) en kan het iedereen aanraden. Niet omdat het nou zo leuk is, maar omdat je er mensen mee helpt die minder makkelijk zwanger raken. Bij mij was het vrijwel meteen raak, en daar ben ik heel blij mee, maar ik ken genoeg mensen die maanden of jaren aan het proberen zijn.

Het is op een gegeven moment best balen, zeker 's nachts, want je moet wakkerder zijn om in een potje te plassen dan gewoon op het toilet te ploffen, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.

Voor mensen die nog niet willen dat de hele buurt weet dat ze zwanger zijn, dat kun je aangeven en dat wordt het opgehaald in een neutraal busje.

groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan