doen jullie dat ook?

hooii, ben benieuwd of jullie net als ik soms ook van die ongelooflijke rampverhalen over zwangerschap, vroeggeboortes en miskramen opzoeken op internet :S ik betrap mezelf erop dat ik het nog weleens doe en dan denk ik weer, hou er toch eens mee op!! ik las van de week op het zwangerzijn forum geloof ik, een verhaal over een dame die net zwanger is maar het was nogal dubbel want haar vriendin was 18 weken zwanger en was erachter gekomen dat het kindje overleden was :S :S daar moet je toch niet aan denken!!! ben nu wel zover dat ik een positiebroek aan heb/moet en dat ik op zoek ben naar een andere kinderwagen, zou het dan toch goed komen met me??
groetjes!

ja ik merk dat ik ook teveel op internet zoek ;-) word je alleen maar onzekerder van.. moeten we niet meer doen! ;-) gewoon hopen op het beste!

Sorry geen last van. Wel kijk ik bijna elke avond naar bevallingsverhalen op tv. Verder denk ik vaak aan wat een buurvrouw van mij is overkomen en hoop dan dat mij dat niet gebeurd. Zij heeft haar kindje op de wereld gezet in de wetenschap dat het overleden was. Zij was al 39 weken zwanger en toen is het kindje overleden in haar buik door een contractie. Hoop gewoon dat dat niet bij mij of bij wie dan ook gebeurd. Lijkt me zo moeilijk en zwaar. Dus niet teveel aan denken.

Jee, ik schrik van bovenstaande!
Ik heb wel dat ik lees in mama-bladeren over moeders die hun kindjes verloren zijn op welke manier dan ook... ik kan dan gewoon spontaan beginnen te huilen!

ik denk/hoop dat ik na m'n 20 weken echo op 27 december wat meer rust kan vinden en eindelijk kan genieten. heb het er enorm moeilijk mee dus ik probeer echt helemaal niks meer te lezen over wat er mis kan gaan.....

ook ik ben er zo een haha, ik heb ook een lichte vorm van hypochondrie, erg bang voor ziektes of dingen die je mankeert dus das erg lastig . gewoon niet doen en er vanuit gaan dat goed gaat .

liefs

Terug
Bovenaan