doen jullie ook....

A

Anoniem

Guest

na elk slaapje het gezichtje van je kindje wassen??
ik twijfel daar aan of dat nodig is,als wij wakker worden,
wassen we direct ons gezicht,en doen we een creme'tje
op (ik in elk geval wel),dan voel ik me altijd direct lekker,
en wakker...
hoor graag hoe jullie er over denken.
x char mv jayden 18-08

Nee, alleen als ze 's morgens wakker word. En ik doe alleen creme op haar gezicht als die droog is, te veel creme is volgens het cb niet goed namelijk.

Gr. Marieke

Ik was Dean z'n gezichtje en handjes  voor het slapen gaan en 's ochtends smeer ik z'n droge gezichtje in.

groetjes,
Nelly.

Ik doe 's ochtends na de pap Tyche's gezichtje af... na het groentehapje en voor het slapen gaan soms (vaak is ze al in bad geweest een half uur daarvoor dus dan is het niet nodig).... cremepjes doe ik niet. Ze heeft ook geen droge huis.

Ooit doe ik wanneer we ergens heen gaan 'op het wangetje' van zwitsal op (bij Tyche dan) maar dat is dan meer voor het lekker ruiken.. erg he?!

Kian z'n gezicht was ik ook alleen sochtends. Geen creme op z'n gezicht. Is niet nodig. En ik doe ook lekker bodylotion of haarlotion op als we weg gaan hoor. Puur voor het lekkere luchtje. mmmm

Niet na elk slaapje.
Als hij 's morgens wakker wordt wassen we gezicht, handjes en billen.
Maar na elke maaltijd is een natte washand wel nodig hoor bij Yoëll.
Ik stop dan het eten in zn mond, maar meneer vind dat het dan anders in zijn mond moet dus gaat nog even met n vingers in zn mond, met alle gevolgen van dien. Aangezien hij niet alleen in zn mond zit maar ook aan zijn wangen en neus.
Creme smeer ik niet bij hem, ja zonnebrandcreme en als hij droge huid heeft, maar dat is heel af en toe

Pauline

Ik doe zijn gezichtje 's morgens met een washandje en ook 's avonds komt de waslap erbij,tussendoor niet,tenzij hij vies is geworden van eten,zand oid.
Creme gebruik ik alleen na zijn badje(sudocrem).
Groetjes Tanja

's Morgens en 's avonds wassen we het gezicht van Tieme met een nat washandje, verder na de groetehap de handjes en zijn snoet met snoetenpoetsers.
creme gebruiken we eigenlijk niet soms olie na het badje.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan