doen jullie ouders/opa, oma ook zo raar

hoi allemaal

zullen we eens even lekker gaan roddelen over onze familie.

Bij mij doen ze soms zulke rare dingen en ze verwachten dat ik overal om ga lachen, nou dacht het niet hoor. Ik kijk ze dan aan met van die grote ogen en denk "het zal wel"
Ook dat vinden ze dan weer prachtig want dan kijk ik zo lief.

Opa staat ook altijd met van die rare gezichten boven mij en die kan ik zo makkelijk beinvloeden, een keertje huilen en hopla ik zit op schoot.

Ik vindt ze maar raar hoor die volwassenen.

dikke kus van Tess

Hoi hoi

Ja, mijn opa's en oma's doen ook zo raar!
Ik vraag me weleens af of ze wel helemaal normaal zijn,....
Mijn mama's papa en mama zijn wel leuk, maar mijn papa's papa en mama
zijn altijd zo kinderachtig... Alsof ik het leuk vind als ze me gaan zitten plagen....
Gelukkig vindt mijn mama dat ook niet zo leuk en mag ik lekker bij haar zitten
als ik dan ga huilen... Die is wel lief!

Kus Stef

Papa en mama doen raar. Opa en oma doen raar. Allemaal gekke bekken trekken en raar praten. Maar het raarst doet mijn grote neef van 17 toch wel. Die wil de hele dag met me spelen, en oppassen en met me lopen! Echt raar. Maar wel lief!

kusjes Lukas

erg he, die rare dingen die papa en mama met ons doen!
maar meestal moet ik er stiekum wel om lachen.
mama zingt een eigen verzonnen liedje over mij...hihihihi.. en hoe ze er dan soms bij staat de dansen..nou dan moet ik erg hard lachen hoor.

Maar dan oma en opa.. vooral oma.Die blijft ouwehoeren tegen mij, en hoe ze soms staan te brabbelen...ben toch geen baby.. kan ze zo ook wel verstaan hoor.
En dan ga ik ze lekker pesten door mijn speeltje op de grond te laten vallen, moeten zij het lekker weer oprapen voor mij...hahahaha.

het ergste is dat ik de hele dag afgelebberd word...steeds die kusjes!
maar dat blijkt ook wel weer hoe veel die rare papa en mama van mij houden!

knuffel van Merel.
En ook een knuffel van Guus (dat is mijn knuffel-giraffe)

Hihi ik heb vooral een gekke mama. Ik was vanmiddag bij mama op haar werk met oma. Nouuuuuuu daar doen ze gek en kwijlen nog meer als ik. Sommige gingen naar me lachen en een beetje tegen me kletsen dat was wel leuk hoor. Zou mama dat van haar werk leren?

Oma zingt altijd liedje over opa's z'n neus dat tie zo lang is.

Zullen ze altijd zo blijven???

Kus Yoëll

Ik vraag me nou ook altijd wie nou de baby is in huis... Papa doet altijd gek met me, en maar zeggen dat ik zo lief lach dan. Hij heeft gewoon echt geen idee dat ik hem finaal uitlach... En dan mijn moeder, zingt de hele dag door bekende liedjes met zelfgemaakte teksten, dat is soms niet alleen uit de wijs maar ook niet helemaal wijs. En mijn opa en oma stammen nog uit de tijd dat iegiegieboeboe hip was... Zegt ook genoeg denk ik! Als mijn papa en mama dan serieus doen zeggen ze ook nog: goh, wat zou hij nou allemaal denken? Nou: dat willen ze heel niet weten, hihihi!!

een schaterlach om jullie gekke familieleden: Thomas

Nou, ik maak me vooral zorgen om hun vocabulaire. Koediekoedikoedi, en kiekeboe, en prrrrrrrrrrrrr (van hoog naar laag), en dan moet ik leren praten? Volgens mij moeten zij maar eens op les, want dit slaat werkelijk alles!
En inderdaad de eerste keer een grap maken is lachen, tweede keer dezelfde grap is verbaasd aankijken, en derde keer is negeren. Wat een stelletje lamballen. Het lijkt wel of ze continu onder invloed ben.
Maar ik blijf wel lief hoor. Af en toe lach ik nog eens, daar worden ze blij van, hebben ze ook het idee dat ze wat goed doen.
Sterkte allemaal met jullie familie (en buren en vrienden van...)
MZZL  Kian

Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes,
Vooral mijn opa en oma van papa's kant zijn raar, ze zijn wel ontzettend lief hoor.

Alls papa en mama mij meenemen om bij hun op bezoek te gaan, heeft opa het altijd over foenen, ik snap het niet zo goed, ik kijk dan ook even naar mama, want ik snap die arme man niet, als mama dan lacht dan lach ik ook maar, want als mama lacht dan is het wel goed.

Als we dan weer naar huis gaan, zegt mama dat foenen in het echt schoenen zijn, dan moet ik nog harder lachen, waarom kan opa dat nu niet normaal uitspreken???
Die opa's en oma's toch, hihi.

Oma is ook lief, die praat wel altijd een beetje hard, en legt de hele tijd mijn arm goed als ik die beweeg, snapt ze niet dat ik dat anders fijn vind, ik doe toch wat ik zelf wil.

Papa kan er ook wat van, als hij thuis komt gaat hij altijd even gooien met mij, ik vind dat wel leuk, alleen heb ik dan net gegeten en moet ik oppassen dat niet alles eruit komt. Mama zegt er ook altijd iets van, maar papa is dan zo druk bezig met mij dat ie dat niet hoort.

En mama ja daar kan ik een boekwerk over schrijven, die gaat altijd rare liedjes zingen, heeft wel tien verschillende coupletten van de olifant of 'k zag twee beren.
Eerst zingt ze dan de originele en dan verzint ze ter plekke er van alles bij. Ik lach dan maar, ik weet het anders ook niet, ik word er wel rustig van.
Ik doe dit ook expres dan slaap ik eerder en dan houdt ze ook op met zingen.

Slim ben ik hè?!
X

Terug
Bovenaan