Doen of niet???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

wat is een lichaam toch vervelend...
ik had echt het gevoel dat het dit keer '' raak' was maar werd 29 nov toch 0ng. terwijl ik het de 30ste moest worden. (ben normaal altijd 28 dagen)
maar nou ben ik erg weinig ongi vergeleken met anders en ik moest vandaag ook overgeven. heb de hele dag een vol gevoel en heb de hele dag het gevoel of moet ik naar toilet.
maar ik heb geen pijnlijke borsten etc.
zouden jullie nou wel of niet testen..
misschien moet ik me niet aanstellen en gewoon blij zijn dat ik niet zo heftig ongi ben...
want dan kan ik toch eigenlijk niet zwanger zijn, of toch wel?!?!
WAAAAHHH...
 Hoop dat jullie me kunnen helpen.

gr.

Hallo,

als eerste wil ik een fabeltje uit de lucht halen...aan je borsten kun je NOOIT weten of je nu zwanger bent of niet...ik heb nl altijd als ik ongi moest worden pijnlijke borsten en toen ik zwanger was helemaal niet!!! In het begin...

Ja, het kan wel, ik zou als ik jou was gewoon morgen even testen, dan weet je het zeker...mocht de tweede streep heel licht zijn, test je maandag nog een keer...

Ik hoop voor je dat het raak is!!!

Succes en groetjes Valerie

Mama van Nikki (3)    en 33+2 wk zwanger van een meisje...

Hallo,

heb net toch maar een test gehaald en daaruit blijkt dat ik toch niet zwanger ben...
HELAAS!!
nouja, komende maand maar weer flink klussen.

gr.

hoi,

jammer zeg...ik weet heel goed hoe je je voelt...

Maar ja, blijven klussen!!! Het gebeurt vanzelf wel...

Gr Val

Hallo,

Wel jammer zeg! Ik heb hetzelfde gehad als jij. Ik had dezelfde symptomen als die jij hebt. Ik heb toen ook een test gedaan en helaas was het niet zo. Je lichaam kan je helaas heel erg voor de gek houden.
In welke ronde zit je? Wij zitten in ronde 10 geloof ik. Ik ben zo langzamerhand de tel een beetje kwijt geraakt. Ik ben nu sinds deze week aan het temperaturen om in de gaten te houden wanneer ik mijn eisprong heb en we dus 'moeten' klussen.
Veel succes en ik hoop voor jou én voor mij op een snelle zwangerschap.

Groeten Andrea

Terug
Bovenaan